זוג מיואש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זוג מיואש
    מודאגת בת 17
    20/10/2012

    היי .
    חבר שלי בן 17 רצה להתאבד שלשום כי פגעתי בו באמצעות בגידה ( אני כמובן מתחרטת על זה ), אבל מנעתי ממנו בסופו של דבר,נורא , הוא גם חרט את השם שלי על החזה שלו. כעסתי עליו בהתחלה.הוא פגוע ברמות שאי אפשר לתאר ,אמרתי לו אם הוא יעשה לעצמו משהו אני יהרוג את עצמי , והתכוונתי לזה ברצינות ,( כמו בפעם הקודמת שכמעט הרגתי את עצמי עם אלכוהול והגעתי לבית חולים אחרי זה) . ואני נורא אוהבת אותו ורוצה לעזור לו . אבל הוא לא גר בעיר שלי, ואני מפחדת שהוא יעשה לעצמו משהו כשהוא לא ליידי, ואני רוצה שהוא יגור אצלי עד שהתקופה הקשה תסתיים לו, הוא הולך לפסיכלוגית אבל אני עדיין רוצה לעזור לו בעצמי למרות שהוא הולך לפסיכולוגית , אבל הבעיה אלא ההורים שלי הם לא מסכימים לי שבחור יהיה בבית כמה ימים במיוחד אבא שלי הוא "יהרוג" אותי ויכעס עליי , אני כבר לא יודעת אני מיואשת .
    תודה על התשובה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוג מיואש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוג מיואש - תגובה

    שי ציון
    23/10/2012

    הי, מהמכתב שלך עולה כי בינך לבין חברך יש קשר שקיימים בו עוצמות רגשיות שלעיתים יש לה כוח חיובי ולעיתים הן יש בהן דבר מה מכאיב. בחלק החיובי קיימת דאגה ואהבה ורצון לחלוק ולעזור ובחלק היותר מכאיב קיימים מעשים שמערבים גם רגשות ופעולות שמסבות כאב האחד לשני וכל אחד לעצמו. נשמע כי חברך פעול לשנות את הכאב שלעיתים חש עם עצמו, באמצעות פגישה עם פסיכולוגית. נדמה שאולי גם את יכולת להיעזר בשיחות עם איש מקצוע, שכן נשמע כי גם את סובלת כאב וממעשים שמסבים לך ולגם לחברך צער, לאחר מעשה. את מוזמנת להמשיך להגיב. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו