עזררה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזררה דחופה
    יסמין שם בדוי
    28/12/2012

    בת 15, הורים גרושים אבא אלכוהוליסט בגמילה , אני גרה עם אמא בבית עם 2חדרים
    וסלון , מכיוון שאנחנו 5 נפשות בבית ( אני , 2 אחים שלי 17 , 29 .אמא והבן זוג שלה )אני ישנה בסלון בספה
    (מה שאומר שאני מחליפה בגדים בשירותים , הבגדים שלי מפוזרים בכל מקום בבית ועוד ...)
    אני ואמא שלי ממש לא מסתדרות , רבות צועקות מקללות .
    אחי האמצעי מרביץ לי ממש חזק ואין לי למי לספר כי הוא דמות אהובה בבית ,
    ניסיתי לספר לאמא אבל היא אמרה שמגיע לי.
    אני מדרדרת בלימודים , אני כיתה י' עם כיוון של בקושי בגרות מלאה.
    תמיד הייתי עם אופי חזק ויכלתי לשמור הכל , בזמן האחרון אני במצש נפשי קשה
    אין לי חשק לקום בבוקר אני כל היום במיטה , אוכלת וחוזרת למיטה , התרחקתי מכל הסביבה שלי ונהייתי בן אדם קר
    כל חלקיק מהאישיות שלי פשוט הושמד ... רוב הזמן בבית הספר אני מחייכת מעמידה פנים שהכל בסדר... בפנים אני מתמוטטת !
    שקלתי לעבור לפנימייה אבל אני מפחדת שבפנימייה אני לא ילמד כי כל האנשים שאני מכירה שעברו לפנימיות התדרדרו יותר ויותר ...
    אשמח לכל עצה , תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזררה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזררה דחופה - תגובה

    קרן בן הגיא
    30/12/2012

    שלום לך יסמין (שם בדוי)
    את מתארת מצוקה קשה ביותר בתוכה את מתגוררת. מציאות חיצונית שמשפיעה באופן ישיר וברור על מציאות נפשית פנימית. אני חושבת שאת זכאית לפינה משלך, שבה תוכלי לחוש מידה של פרטיות, שבה תוכלי לאסוף את חפצייך האישיים ולהניח דברים שחשובים לך. ומעבר לכך כמובן שמגיע לך יחס הגון ושיראו אותך ואת צרכייך, ללא אלימות כלשהי.
    האם המשפחה שלך מטופלת? ברווחה או במקום אחר? אני חושבת שכדאי מאוד שתפני לעובדת סוציאלית לנערות בסיכון באיזור מגורייך (יש בכל מחלקה לשירותים חברתיים) ותתייעצי איתה בנוגע לאפשרויות העומדות שפנייך. יש כמובן אפשרות לעשות התערבות בתוך המשפחה, בתקווה שבכך יתאפשר לפנות לך מרחב פיזי ונפשי.. וכמובן אפשרויות יותר מרחיקות לכת כמו לצאת לפנימייה (יש פנימיות טובות מאוד!). יש דרכים שיכולות להקל על סבלך. במידה ואת זקוקה לעזרה בפנייה. כתבי היכן את מתגוררת ואנסה לעזור לך יותר.
    בהצלחה. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו