מצוקה נפשית - דחוף.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצוקה נפשית - דחוף.
    שחף
    07/04/2013

    בת 17 ובמשבר..
    אני מרגישה שאני משתגעת, שאני נהיית פסיכית. אני חוטפת דיכאונות, אני בוכה בלילות בלי הפסקה.. אני עושה דברים שאני יודעת שיפגעו בי (נפשית, לא פיזית.) ואחריי זה אני לא מפסיקה לבכות על הטעות שעשיתי. אני באמת מרגישה שאני שונאת את עצמי על כל מה שאני עושה.. זה פוגע בי ובסביבה הקרובה שלי. הדוגמא הכי בולטת לזה זה הקשר שלי עם חבר שלי. אנחנו כבר שנתיים ביחד ובחודש-חודש וחצי האחרונים אני מרגישה שאני ממררת לו את החיים ואני כ"כ שונאת את זה כי אני לא רוצה את זה! אני רוצה לחזור להיות הילדה הכיפית שהייתי פעם.. אני לא רוצה לבכות כל לילה, אני רוצה להבין מה עובר עליי ולמחוק את זה..
    אני פוחדת שבשלב מסויים אני פשוט אתחיל לפגוע בעצמי פיזית וכשזה יגיע אני באמת אשבר..
    בבקשה תעזרו לי.. אני מרגישה שאני לא יכולה יותר להמשיך ככה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצוקה נפשית - דחוף.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה נפשית - דחוף. - תגובה

    קרן בן הגיא
    07/04/2013

    שלום שחף.
    קראתי בעיון את שכתבת וניכר היה שאת מאוד סובלת מדברים שאת "עושה".
    הדבר המרכזי שבלט לי הוא שאת הורסת לעצמך דברים טובים שקורים לך, וכועסת על עצמך לאחר מכן.
    ציינת שזה התחיל לפני חודש, חודש וחצי ועניין אותי לברר איתך אם היה משהו שקרה אז, אפילו משהו קטן שאת יכולה לסמן כקשור לשינוי הזה שחל בך.
    חשוב שתדעי שמצבך יכול להשתנות ולהשתפר מאוד ואני מאמינה שתוכלי לשוב להיות "הילדה הכייפית" הזו שכתבת עליה, אך אני מציעה, מתוך מעט המידע שכתבת, שתפני לטיפול נפשי. בטיפול תוכלי לברר יותר לעומק וביסודיות מה קרה לך, מה עורר את השינוי ומה את יכולה לעשות איתו. אני בטוחה שזה מאוד יקל עליך.
    שיהיה בהצלחה. ואל תפגעי בעצמך! תטפלי. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה נפשית - דחוף.

    שחף
    08/04/2013

    אני שוברת את הראש בניסיון להבין מה הביא אותי למצב הזה ואני לא מוצאת שום סיבה.. אמא אמרה שזה יכול להיגרם מזה שאני משועממת, שאין לי תעסוקה ואני בקושי לומדת אז אני גם לא מבלה הרבה בבי"ס אבל אני באמת לא חושבת שזה הגורם..
    אני מאוד רוצה לפנות לטיפול, הבעיה היא שכל פסיכולוג לוקח מאות שקלים והמשפחה שלי איך לומר.. בקושי סוגרת את החודש.. כך שאין לי מאיפה לממן טיפולים..
    אני יודעת שזה קצת חצוף אבל אוכל לקבל את המייל שלך ונדבר בפרטיות? אוליי ככה אני אוכל לדבר יותר פתוח ותעזרי לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו