מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך לצאת מדיכאון?א'01/06/2013
היי.. אני נערה בת 17 וחצי ואני מסיימת יב. בזמן האחרון יש לי הרבה לחץ בלימודים בגרויות וכו' וזה מכניס אותי ללחץ שגורם לחלומות רעים שגורם לדיכאון.
בצהריים אני בסדר ואפילו מחייכת אבל בבוקר אני בבאסה בגלל החלומות ובלילה נופל עלי מן ענן שחור ולא משנה איזה יום טוב היה לי אני בוכה ועצובה. חבר שלי לא מבין אותי ואני לא מסוגלת לדבר איתו (ישלי חשש שזה לא ככ מעניין אותו) ואם ההוים שלי אף פעם לא הייתי מסוגלת לדבר כי הם ישר יחשבו שאני מטורפת וישלחו אותי.לפסיכאטר. מה לעשות? זה יעבור ברגע שיגמרו המבחנים? אני ניסיתי הוציא את.עצמי מזה, לצאת עם חברים לבלות יותר בחוץ אבל שום דבר לא עובד.. אני אשמח לכמה עצות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקרתי אם קיים רצון הכל אפשרי
ענת02/06/2013דכאון ולחץ בתקופה כזאתזה טבעי תנסי להרגע תחשבי חיובי ושזה קטן עלייך מקסימום מה כבר יכול לקרות אם חס וחלילה תכשלי זה לא סוף העולם תמיד אפשר לנסות שוב קחי את הכל בקטנה אין דבר ששווה את האנרגיה השלילי שאת חשה בה על הכל אפשר להתגבר תמצאי משהוא שישחרר אותך שיעשה לך טוב ובנוגע לחבר שלך אם את לא מרגישה ממנו אכפתיות אז זה אומר שאין לך מה לעשות איתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך לצאת מדיכאון? - תגובה
שי ציון02/06/2013הי, נשמע כי את מצויה תחת לחץ מתמשך סביב תקופת הבגרויות מצד אחד ומנגד נשמע כי אינך מוצאת דמות (חבר, ידידה, הורה) שאיתו מתאפשר לך לחלוקה את שאת עוברת. נדמה כי את מנסה לסייע לעצמך אולי ממש כפי שניסית בתקופות לחוצות בעבר אך הפעם מעט קשה יותר להקל על המעמסה הנפשית. פעמים רבות אכן לחץ ותחושה של עצבות חודרים לחלומות ומעצימים את הכאב (לעיתים יכול להיות בכך גם דבר מה מקל, אך לא אצלך). אני רוצה להציע לך מספר הצעות מעשיות: 1. במידה ויש לך מישהי או מישהו שאת מסוגלת לדבר איתו בפתיחות תעשי כן. אפשר לחשוב על יועצת בית ספר ואולי עם אח בוגר או סבתא. נדמה כי כל עוד ההרגשה תשמר בתוכך תוך חשש מה יחשבו עלייך (ואולי מה את חושבת על עצמך) היא לא תקבל הרגעה. 2. תנסי לצאת שלוש ארבע פעמים בשבוע לפעילות גופנית במהלך שעות היום או אחהצ: הליכה, ריצה. לפעמים מפליא עד כמה שהגוף והנפש מגיבים בחיוב לפעילות זו. 3. ותנסי לישון מוקדם ולהקפיד על שעות שינה (גם על תזונה טובה). את מוזמנת להמשיך ולהגיב. שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

