מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת
    חסום
    09/07/2013

    ההורים שלי יתגרשו אמא שלי מאז שאני קטנה לא סובלת אותי ואומרת לי את זה בפרצוף אחים שלי כבר גדולים ועברו דירה לאבא שלי יש חברה שלא סובלת אותי ולא מוכנה שאבא שלי יתן לאמא כסף למזונות ובסופו של דבר צועקים עלי . אני מתה לעבור לגור עם אח שלי אבל הוא פוחד שזה יגרום להרבה יותר ריבים במשפחה חשבתי אפילו לעבור לגור עם אבא שלי והמשפחה שלו למרות שאני שונאת אותם אבל גם הם לא רצו אותי שם , ואני לא מסוגלת לגור עם אמא שלי אני פשוט לא יכולה כל הזמן יש צעקות בבית וריבים והיא מפילה עלי האשמות אני לא יכולה להתרכז בלימודים ככה אני לא מוסגלת אפילו לשבת איתה באותו חדר מבלי שהיא תגרום לי לבכות מה אני אמורה לעשות !?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת - תגובה

    קרן בן הגיא
    09/07/2013

    שלום לך (לא כתבת את שמך..)
    אני שומעת את מצוקתך הגדולה ובעיקר את התחושה שאין לך לאן לפנות, הרגשה שכל הדלתות סגורות בפנייך. וזה בהחלט מעורר תחושות של ייאוש וחוסר אונים.
    עם זאת, אני מאמינה שיש דרך לעזור לך, אך היא מחייבת פנייה לגורם מקצוע שיתערב. אחת האפשרויות היא לנסות לערוך שיחות של גישור ובירור עם ההורים כדי למצוא לך אפשרויות נוחות יותר ומגדלות. אני מאמינה בדיבור פתוח על הקשיים כקרש לפתרון בעיות או לפחות לריכוך שלהן. ואני בטוחה שמאחורי כל ההאשמות והשנאה שאת חשה מצד הורייך - בתוך תוכם הם מאוד אוהבים אותך. במידה ולא תמצא אף אפשרות כזו ולא תהיה היענות של חברי המשפחה, יש אפשרות של מסגרות מחוץ לבית (תלוי בגילך וברצון שלך).
    הכתובת הטובה ביותר היא ליועצת בית הספר או לעובדת סוציאלית לנערות ברווחה. שיהיה בהצלחה. את מוזמנת להמשיך להגיב. קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו