בעיה עם קשרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם קשרים
    אנונימית
    05/08/2013

    יש לי בעיה ...
    אני בת 16 וחצי, הרבה זמן רציתי חבר .. באמת רציתי .. וסוף סוף בזמן האחרון הרבה מציעים לי .. ומנסים להיות איתי בקשר .... אבל הבעיה היא שיש לי קטע כזה שברגע שרוצים אותי אני פשוט כבר לא רוצה את הבנאדם .. כאילו אני יכולה להדלק על מישהו ואם אני אדע שהוא בעניין שלי זה ממש יוריד לי את החשק ..
    ובמיוחד קורה לי דבר מוזר שאני נדלקת על בנים שאני מנסה לעזור להם להשיג מישהי שהם מאוהבים בה .. הפסיכולוגית שלי אומרת שזה כי זה בטוח יותר .. כלומר יש סיכוי קטן יותר שהם יהיו מעוניינים בי.
    בכל אופן בקיץ הזה היו לי כבר כמה קטעים עם בנים שבאמת רצו אותי ואני פשוט לא מצליחה להרגיש אליהם כלום , וברגע שהם מעוניינים במגע אני אפילו נסלדת מהם.
    אני אף פעם לא התנשקתי , ואני מודעת לזה שאני מפחדת מזה.. אבל האם זה יתכן שזה גורם לי להפסיק להמשך לבנאדם ? עכשיו אני במצב כזה, עם נער שמאוד מעוניין בי וכולם בטוחים שאנחנו ביחד .. אבל אני בכלל לא מצליחה להרגיש אליו כלום ..
    מה אני אמורה לעשות ? והאם יש דרך להפתר מזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם קשרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם קשרים - תגובה

    שי ציון
    07/08/2013

    הי,
    אפשר להבין עד כמה הנושא שהבאת מטריד שכן הקושי להרגיש משיכה הדדית בינך לבין נער מקשה עלייך ליצור קשר משמעותי כפי שאת מעוניינת. יחד עם זה, את מספרת שאת מגיבה לנערים שמעוניינים בך בדחייה בהימנעות בתחושת "כלום". במילים אחרות, את כן מגיבה, וכן קורה לך משהו עם הרבה עוצמה למול נערים שמעוניינים בך גם אם לא אלו הרגשות להם את מצפה. כיוון שאת בטיפול, ונשמע שאת משתפת את הפסיכולוגית בהתמודדות שלך סביב קשרים, אני מציע לשוחח איתה על כך. אולי אפילו כדאי לחשוב יחד איתה על הגורמים שהביאו אותך לפנות לפורום בעודך בטיפול. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    עבדכם הנאמן
    18/09/2013

    תנסי דבר ראשון להבין למה זה ככה. אולי באמת כי את פוחדת להתנשק? אולי את רוצה את הרעיון של בן ובת אבל את מפחדת ממה שעלול לבוא אכ? ואת גם פשוט יכולה להשאר איך שאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו