מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבולבלתאנונימית30/11/2013
שלום,
אני בת 14 ואני כבר כמה שנים שאני מאוד עסוקה במשקל שלי. השנה אני חושבת שנושא המשקל אצלי הרבה יותר משמעותי ואני לוקחת את זה נורא ברצינות. אני שונאת את עצמי על כל דבר שאני אוכלת עם הוא לא פרי או ירק ואני אוכלת רק בבית. נוצר מצב שאני כל הזמן עצבנית בגלל זה ואם אני אוכלת ומרגישה שהשמנתי אני מרביצה לעצמי. אני מבולבלת נורא ומסתובבת עצובה כל הזמן ואני כבר לא יודעת מה לעשות. אני רוצה לשתף חברים או את ההורים שלי אבל אני לא רוצה שהם יגרמו לי להפסיק. אני יודעת שזה לא בריא אבל אני רוצה לרזות גובהי הוא 1.69 מטר ומשקלי הוא 57-58. אני לא יודעת מה לעשות אם עצמי ואפילו שאני כותבת את זה אני פוחדת לשלוח כי אני לא רוצה להודות בזה בעצמי. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת - תגובה
שי ציון02/12/2013שלום, ההרגשה שעולה מהמכתב שלך היא שלאט לאט משקל הגוף שלך הולך ותופס את מקום כל התכונות האחרות שמייחדות אותך כאדם. כך, מצב רוחך, תחושת שביעות הרצון, הדימוי העצמי נקבעים כמעט בלעדית ביחס לדברים שאכלת או לאופן בו את רואה את עצמך במראה. זו חוויה מעציבה שחלקים כל כך משמעותיים בעצמך נעלמים. ובתוך כך אני שומע את הרצון לשלוט "באוייב" הזה שמכונה משקל הגוף שאם רק תצליחי יתאפשר לך להרגיש בנוח עם עצמך ועם הסביבה.
להרגשתי, המכתב מבטא חלק מתוכך שמתקומם נגד השלטון של משקל הגוף ומחפש סיוע להחזירו לממדיו המותאמים יותר. אז כך, תחילה אני מציע לך (אם מתאפשר) לשוחח על כך עם אדם קרוב ורגיש אלייך שיאמר לך את דעתו על הנושא (עדיף אדם בוגר). כמובן אם יש באפשרותך את יכולה להיעזר בטיפול נפשי (יש מטפלים שמתמחים בכל תחום דימוי הגוף) ונדמה לי שהדבר יסייע לך בהתמודדות. את מוזמנת להמשיך ולהגיב, שי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

