מתחרפנת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתחרפנת
    אני
    19/02/2014

    היי
    פעמיים חברה שלי סיפרה ליועצת שאני חותכת והיועצ להורים שלי.
    הם חושבים שזה נגמר
    ולאחרונה נהייתי בדיכאון חזק יותר והם שמו לב לזה והם אמרו את זה לפסיכולוגית שלי
    עכשיו אני משקרת להם הרבה הם לא יודעים מה המצב שלי
    ועכשיו מפנים אותי לאבחון פסיכיאטרי
    ואני מרגישה שאני מתחרפנת אני כל היום חושבת אם להגיד את האמת ואם הוא יספר לפסיכולוגית או להורים שלי או אם לשקר והוא ישים לב ויגלה אחר כך או משהו והתגובה רק תהיה חמורה יותר..
    אבל אני מרגישה שאנלא מסוגלת להגיד את כל האמת כי אני מפחדת שיידעו את זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתחרפנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתחרפנת - תגובה

    שי ציון
    21/02/2014

    הי, נשמע שאת סובלת סבל רב עד כדי שאת פוגעת בגופך. יחד עם זאת יש קושי לשתף אחרים ואפילו את הפסיכולוגית שלך במלוא העצמה של כאבך.כאילו חשיפה של המתרחש בתוכך למישהו אחר מעוררת רגש כל כך מאיים עד כדי שלא מתאפשר לך לומר את המילים אפילו במחיר של המשך הסבל.שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו