שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    צופית
    13/03/2014

    שלום אני בכיתה י
    עד לפני שנה הייתי חברותית והיה לי מאוד כיף
    ואז המנהלת הפרידה ביני ובין חברתי וזה היה בשבילי סוף העולם כי אהבתי אותה ועד היום אנחנו אויבות ואחריה היו לי עוד 2 חברות אבל הם עזבו את התיכון והשנה מאוד נסגרתי לא נתתי לאף אחד להיכנס אבל פתאום הכרתי חברה והיא נכנסה לליבי מאוד הבעיה שאני לא נותנת לך לדבר עם בנות אחרות אני שיקרתי לה מלא שקרים רק שתתייחס אליי ותהיה רק איתי ונראה לי שאני התאהבתי בה כי אני כל היום רוצה ממנה חיבוקים אני חולה על הילדה הזאת וכמעט כל יום אני מתקשרת אליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    שי ציון
    19/03/2014

    הי, מתנצל על ההמתנה הארוכה למענה. נדמה שאת מתארת כיצד חווית פרידה בעבר הכאיבה עד כדי הרצון להימנע מחזרה של אותו כאב בקשר עם החברה הנוכחית. נדמה שהדרך שמתאפשרת לך להימנע מחווית פרידה/נטישה מכאיבה היא לשלוט במי ש את איתה בקשר ולבודד אותה מהעולם. אלא, כפי שכתבת, זה לוקח אותך למקום שלא טוב עבורך שבו את משקרת לה ונמצאת בחרדה מכל איום (כמו בנות אחרות) שעשוי להוביל לפרידה בהמשך. חוץ מזה אפשר לחשוב שעל אף הקשר הקרוב עם החברה חלק גדול מהזמן את בודדה שכן את חייבת להסתיר דברים שאמרת ואינך יכולה להיות גלוייה איתה בכל דבר. את מוזמנת להמשיך להגיב. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו