מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםלין14/10/2014
שלום אני נערה עוד מעט בת 17
לפני שנתיים התחלתי כיתה ט הייתי מאוד מקובלת בחברה והיתה לי חברה שהכרתי מאוד טובה ואני והיא כול היום היינו יושבות ביחד ומדברות ואז יום אחד המנהלת אמרה לי לא לדבר איתה לחשוב שהיא אוויר כי אני והיא משוגעות ביחד הייתי מאוד עצובה קיבלתי את זה מאוד קשה היא בעצמה גם לא היתיחסה אליי בכלל כאילו אף פעם לא היינו חברות ובאותו זמן היו לי 2 חברות מהכיתה שכול הזמן אמרו לי דיי תפסיקי לחשוב עליה והם היו מוציאות אותי מהבית היינו מטילות המון ואני שמעתי להם ובאמת התחלתי לשכוח את אותו החברה ואז נגמרה השנה והמנהלת העיפה את 2 הבנות האלו מהתיכון מאותו רגע נכנסתי לדיכאון מאוד קשה אבל זה היה בסתר אף אחד לא ראה את זה הייתי עצובה בכיתה לא הייתי נמצאת בכלל הייתי יוצאת לבחוץ לבד היו קוראים לי בכיתה המתבודדת והיתה בת אחת בכיתה ששמה לב וכול הזמן היתה מתקשרת אליי לשמח אותי ואני אמרתי לה אני לא רוצה להיות חברה טובה שלך כי המנהלת תפריד בנינו והיא אמרה שגם אם המנהלת תפריד בנינו נהיה תמיד חברות ואני התחלתי להיקשר אליה והייתי כול יום מתקשרת אליה שולחת לה מכתבים והיא גם לי ואז זה נהיה יותר מידי כי קינאיתי לה לא הסכמתי לה לדבר עם אף אחת והייתי מספרת לה שקרים כדי שתתיחס רק אליי וכך נמשך החברות הזאת עד תחילת שנה בתחילת שנה הזאת המנהלת קראה לי ואמרה לי תתרחקי ממנה תתיחסי אליה כאל אויר והייתי עצובה מאוד רציתי למות הרגשתי כבר שאני ילדה רעה שמבודדים אותי מכולם לא הייתי מסוגלת הייתי בוכה ימים ולילות אבל היתרגלתי ואז הנערה הזאת היתקשרה אליי ורצתה שניהיה חברות בלי שהמנהלת תדע ואני הסכמתי הייתי סתומה והיינו חברות בשקט עד לפני שבוע היתקשרתי אליה כרגיל והיא ניתקה לי ניסיתי לדבר איתה והיא התחמקה הבנתי שכבר היא לא רוצה להיות חברה שלי וזה כול כך קשה אני לא מסוגלת להיכנס לכיתה ולראות אותה מדברת עם כולם ומתיחסת אליי כאל אויר ואני יושבת אחריה כך שגם בשיעור אני מסתכלת עליה כי אני עדיין אוהבת אותה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
שי ציון16/10/2014לין שלום, במכתבך את מספרת על קשרים שנוצרו בינך לבין נערות אחרות והתחושה שעולה היא שלעתים קשה לך למצוא את המינון הנכון בין מרחק לבין קירבה למישהו אחר באופן שמביא את הקשרים לסיומם אם בגלל גורמים מבחוץ (המנהלת) ואם בגלל שהקשר לא יכול להחזיק סוג כזה של עצמה לאורך זמן. כאשר את בקשר נדמה כי התחושה היא של אהבה ורצון אין סופי להיות עם החברה (גם במחיר של שקרים וקנאה עזה) באופן בלעדי. אך כאשר אתן נפרדות נפערת תהום מתחת לרגלייך ואת צונחת למצב של יאוש ודיכאון. השאלה שעולה היא כיצד יכול להתאפשר עבורך להיות בקשר בדרך שתהיה טובה ונכונה עבורך ועבור החברה, כך ימנע ממך המשבר שנלווה לסיום הקשר ואולי גם יפחת הצורך בבלעדיות והצורך להסתיר את האמת במהלך הקשר. להבנתי רצוי שתפתחי את המורכבות שיחסים בין אישיים מעוררים אצלך עם יועצת או פסיכולוגית בית הספר ותחשבו יחדיו כיצד ניתן לסייע לך. כמובן אם באפשרותך להיכנס לטיפול נפשי אז מה טוב שי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

