שמישהו יעזור לי בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמישהו יעזור לי בבקשה
    אנסטסיה
    24/05/2015

    אני לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון. פעם היה לי תיאבון בריא, עכשיו אני לא רוצה לראות אוכל או לדבר עליו. לא שנאתי את הגוף שלי, אהבתי את הגזרה שהייתה לי, אבל פתאום נעלם לי התאבון. ירדתי במשקל וכולם חייבים להזכיר לי לאיזה שלד הפכתי.
    הייתי מתעוררת בשעות נורמאליות, ועכשיו אני ישנה עד הערב. אני לא יוצאת מהמיטה, וכשאני יוצאת כל מה שאני חושבת עליו הוא איך אני מחזירה את עצמי מתחת לפוך. אני בוכה כל הזמן ולא מבינה למה, באמת שלא. אני מנסה לעצור את זה ולהחזיק הכל בפנים אבל לא מצליחה ונשברת כל פעם. בלילה כשהכל מתפרץ אני נושכת את היד כדי שאף אחד לא ישמע אותי, ולא משחררת עד שמרגישה טעם של דם. אני מרגישה אובדנית בשבוע האחרון, וחושבת אם מישהו בכלל צריך אותי או יתגעגע עלי כשלא יהיה כאן. אני חושבת על המשפחה, על סבא שלי ויודעת שהוא כן יתגעגע, ואם אני לא יהיה כאן אף אחד לא יאכיל את החתול. זה מה שעוצר אותי, בנתיים. לא מצליח לי שום דבר ואני מרגישה כמו כישלון גמור, הגעתי למצב שאני לא מנסה לעשות שום דבר כי יודעת שאין בזה פואנטה. גם ככה לא יצא לי כלום, אז למה בכלל לנסות. הכל מבולבל לי בתוך הראש, אני לא מצליחה לסדר כת המחשבות שלי והולכת לאיבוד בתוך עצמי. אני לא מבינה מה קרה לי, הייתי כל כך שמחה פעם. מה שהכי אהבתי היה לקרוא, הייתי קונה ספר חדש בכל שבוע ומסיימת אותו בכמה שעות. עכשיו אני לא מתקרבת לספרים, אני מרגישה כל כל עייפה ומותשת מכל פעולה קטנה, איבדתי עניין בכל מה שקשור לספרות. הייתי שמחה, באמת שמחה, אהבתי את החיים שלי ולא יכולתי לבקש לטובים יותר, לא רבתי עם אף אחד או איבדתי מישהו קרוב עליו והכל הלך מצויין. ואז פתאום משהו התהפך ונדפק לי בראש. אני אפילו לא מרגישה אני יותר, אני מרגישה כמו שלד חלול חסר תועלת שאף אחד לא צריך. קשה לי בכל יום יותר ויותר ואני חושבת שנכנסתי לדיכאון. אני אפילו לא מרגישה אני יותר אני מרגישה כמו שלד חלול חסר ההורים שלי לא לוקחים אותי ברצינות וחושבים שאין כזה דבר דיכאון בגיל 17 ושאני סתם מדמיינת כי נמצאת בתקופה לחוצה וקשה. הקטע הוא שהתחלתי להרגיש ככה לפני שנה ואין לזה קום קשר לתקופה לחוצה. אני לא יכולה לדבר איתם נורמאלי כי הם פשוט לא ייקחו אותי ברצינות ויתחילו להרצות לי על שטויות.
    אני לא יודעת מה עוד אני יכולה לעשות. שמישהו בבקשה יעזור לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמישהו יעזור לי בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמישהו יעזור לי בבקשה - תגובה

    ד``ר עדי מרום הררי
    24/05/2015

    שלום לך,
    את מתארת מצב רגשי מורכב אליו נכנסת, שנדמה לך כאילו אין לו סיבה ואת לא מבינה מדוע את מרגישה כך. מדבריך נשמע שיש לך דיכאון - את מתארת מצב רוח ירוד, קושי להרגיש הנאה מדברים שבעבר נהנית מהם, תחושות של ייאוש וחוסר אונים, ירידה בתיאבון, ומחשבות אובדניות. אלה הם סימפטומים שמאפיינים דיכאון. במצב הדיכאוני, הרבה פעמים התחושה היא שלא יודעים למה מרגישים כך והכל כאילו "נופל" עליך באופן בלתי צפוי. חשוב לי להגיד לך שאפשר לטפל בדיכאון, שעם עזרה אפשר להבין את הסיבה או הסיבות וכך להחזיר את תחושת השליטה במצב.
    מדבריך נראה שאת מבקשת להבין מה קורה לך ומחפשת מענה מתאים. אני ממליצה לך לפנות למישהו קרוב בחייך שיוכל לתמוך בך ואף לחשוב איתך ביחד כיצד להתמודד עם המצב. זה יכול להיות חבר\ה טובים, יועצת ביה"ס, או מבוגר עליו את סומכת. השלב הבא הוא לפנות לאיש מקצוע מהתחום הטיפולי שייתן לך מענה מקצועי.
    את מוזמנת להמשיך ולשתף כאן בפורום במה שעובר עליך.
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמישהו יעזור לי בבקשה - תגובה

    ד``ר עדי מרום הררי
    25/05/2015

    שלום לך שוב,
    רציתי להוסיף שאת גם יכולה לפנות אלינו, מנהלי הפורום, וננסה לסייע לך במה שנוכל.
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, אני בטוחה שאפנה עליכם שוב

    אנסטסיה
    25/05/2015

    תודה רבה לך, לפחות עכשיו אני יודעת מה שצריכה לעשות. אני באמת מעריכה את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקראי את זה אנסטסיה

    ישראל(שםבדוי)
    01/06/2015

    שלום אנסטסיה. את לא מכירה אותי ואני לא מכיר אותך אבל לשנינו יש משהו במשותף.שנינו לא רוצים לאבד את הרצון לחיות.זה נשמע קצת מבלבל אז אני אסביר.אני רוצה להתאבד חצי מהזמן שאני חי אבל אין לי את האומץ וגם בגלל שאני כל הזמן מזכיר לעצמי שאני לא אגואיסט.אני לא אהרוג את עצמי ואגרום סבל למי שכן אוהב אותי ואני גם לא אתן את הרגשת הניצחון למי שלא אוהב אותי.לכן שנינו כתבנו את מה שכתבנו ושאנחנו רוצים להתאבד.לא בגלל שאנחנו רוצים למות,אלא בגלל שאנחנו רוצים שמישהו יעזור לנו להיזכר למה כדאי לחיות.את מבינה אני הגעתי לפורום הזה לפני עשרים דקות בערך בגלל שחיפשתי "דרכים למוות מהיר".לא תכננתי לכתוב אבל לא יכולתי שלא.לכל אחד עמוק בפנים יש את הרצון לחיות,כל מה שאת צריכה לעשות זה למצוא אותו ולחזק אותו.תחשבי כמה כן אוהבים אותך,כמה תחסרי למי שאוהב אותך,והכי חשוב תחשבי על זה שאם תתאבדי,אז כל מי שקרא לך בשמות,קילל אותך,הרביץ לך,וסתם ירד עלייך ניצח.העצה שלי אלייך:תהיי חזקה,כי משהו טוב עוד יגיע,הוא תמיד מגיע,ואם הוא לא מגיע תחכי עוד קצת ותראי שהוא היה שם כל הזמן.את הדבר הכי טוב של עצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו