מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר אמוןדבורית21/11/2015
אימא שלי אף פעם לא מאמינה לי ונראה לי שהיא מחטטת לי בטלפון וזה ממש לא נעים לי
אני אומרת לה את זה והיא אומרת שבגלל שתפסה אותי בכמה שקרים אז קשה לה להאמין לי ואמון קשה להחזיר.
איך אני יוכיח לה שאני לא משקרת ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר אמון - תגובה
שי ציון22/11/2015דבורית שלום, את מביאה חלקים ממערכת היחסים בינך לבין אמך, שצבועים בתחושה של פגיעה בפרטיותך. נדמה שהחיטוט בטלפון מהווה את הדרך של אמך להשקיט את החרדה שלה לאחר שלהרגשתה האמון בינכן נפגע. הטלפון הוא סמל לחלק בעולם שלך שאימך מרגישה שאין לה גישה אליו ו מעורר אצלה חרדה מפניו. כך שאתן נעות בין חרדה של אימך לבין תחושת חדירה לפרטיותך.
רציתי לדעת האם תחושת החדירה לפרטיות היא גם בתחומים אחרים או שרק סביב הטלפון? נדמה שהדרך לשיקום הקשר עובר דרך בניית אמון במינכן ולמול זאת שמירה על פרטיותך. האם תוכלי לשוחח עם אמך על כך ואולי לומר לה המשמעות הכבדה לקשר בינכן לבדיקת הטלפון שלך מבלי הסכמתך? שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמרתי לה
דבורית22/11/2015אבל היא לא מודה שהיא מחטטת לי בטלפון...
אז אולי גם היא לא ממש אומרת את האמת.
נכון שאני לא תמיד אומרת את האמת, מה אני חייבת לה ????
אימא אומרת שההורים הם אלו שהכי ידאגו לילד שלהם ושאין להם שום אינטרס ושהדאגה שלהם היא הכי אמתית ולתמיד
אני כבר ילדה גדולה, אני חיילת וזכותי להיות עצמאית.
אימא אומרת שזה חובתה לדאוג לי ואם היא רואה התנהגות שלי שתסכן אותי או תפגע בי היא חייבת לדאוג לי. היא אומרת שזו לא זכותה אלא חובתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמרתי לה - תגובה
שי ציון24/11/2015דבורית הי
נדמה שאולי את ואמך זקוקות למתווכת בשיח בינכן. נדמה שאת מביאה בין היתר את הצורך שלך לקבל הכרה כאדם בוגר מאמך בעוד אמך מתקשה לקבל את נקודת מבטך.
אפשר לפנות לרווחה או לאיש טיפול על מנת לאפשר לכן לשוחח האחת עם השנייה בדרך שתאפשר להקשיב האחת לשנייה. שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

