חוסר אמון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר אמון
    דבורית
    21/11/2015

    אימא שלי אף פעם לא מאמינה לי ונראה לי שהיא מחטטת לי בטלפון וזה ממש לא נעים לי
    אני אומרת לה את זה והיא אומרת שבגלל שתפסה אותי בכמה שקרים אז קשה לה להאמין לי ואמון קשה להחזיר.
    איך אני יוכיח לה שאני לא משקרת ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר אמון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר אמון - תגובה

    שי ציון
    22/11/2015

    דבורית שלום, את מביאה חלקים ממערכת היחסים בינך לבין אמך, שצבועים בתחושה של פגיעה בפרטיותך. נדמה שהחיטוט בטלפון מהווה את הדרך של אמך להשקיט את החרדה שלה לאחר שלהרגשתה האמון בינכן נפגע. הטלפון הוא סמל לחלק בעולם שלך שאימך מרגישה שאין לה גישה אליו ו מעורר אצלה חרדה מפניו. כך שאתן נעות בין חרדה של אימך לבין תחושת חדירה לפרטיותך.
    רציתי לדעת האם תחושת החדירה לפרטיות היא גם בתחומים אחרים או שרק סביב הטלפון? נדמה שהדרך לשיקום הקשר עובר דרך בניית אמון במינכן ולמול זאת שמירה על פרטיותך. האם תוכלי לשוחח עם אמך על כך ואולי לומר לה המשמעות הכבדה לקשר בינכן לבדיקת הטלפון שלך מבלי הסכמתך? שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמרתי לה

    דבורית
    22/11/2015

    אבל היא לא מודה שהיא מחטטת לי בטלפון...
    אז אולי גם היא לא ממש אומרת את האמת.
    נכון שאני לא תמיד אומרת את האמת, מה אני חייבת לה ????
    אימא אומרת שההורים הם אלו שהכי ידאגו לילד שלהם ושאין להם שום אינטרס ושהדאגה שלהם היא הכי אמתית ולתמיד
    אני כבר ילדה גדולה, אני חיילת וזכותי להיות עצמאית.
    אימא אומרת שזה חובתה לדאוג לי ואם היא רואה התנהגות שלי שתסכן אותי או תפגע בי היא חייבת לדאוג לי. היא אומרת שזו לא זכותה אלא חובתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמרתי לה - תגובה

    שי ציון
    24/11/2015

    דבורית הי
    נדמה שאולי את ואמך זקוקות למתווכת בשיח בינכן. נדמה שאת מביאה בין היתר את הצורך שלך לקבל הכרה כאדם בוגר מאמך בעוד אמך מתקשה לקבל את נקודת מבטך.
    אפשר לפנות לרווחה או לאיש טיפול על מנת לאפשר לכן לשוחח האחת עם השנייה בדרך שתאפשר להקשיב האחת לשנייה. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו