מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תסכולחסוי24/11/2015
אז ככה הכרנו לפני 4 שנים בכפר נוער שם למדנו בתיכון. זה התחיל בסוג של סטוץ נגיעות ישנים ביחד אבל בלי סקס אחרי חודש שכבנו. הייתי הראשון שלה למרות שהיו לה הרבה חברים לפניי... זו הייתה אהבה אמיתית באמת נתתי את כולי וגם היא. אם הזמן הגענו למצב שאנחנו כל היום ביחד ואם לא ביחד אז בפלאפון לא היה רגע שלא ידעתי איפה היא או כל דבר אחר! הגעתי לכיתה יב' (היא קטנה בשנה) והיה לי המון לחץ צבא ,גיבושים ,חברים ומשפחה לא ידעתמ איך להתמודד עם הלחץ ועשיתי את הדבר הכי מגעיל..ניפרדתי מימנה אחרי שנתייםם של קשר היינו ממש כמו זוג נשוי. היא לקחה את הפרידה ממש קשה הלכה לטיפול פיסכולוגי פסיכיאטרי התאשפזה כמה פעמים בבית חולים פסיכיאטרי וקיבלה כדורים, אני באותה תקופה הייתי מאוד אגואיסט ניצלתי תמצב הזה והייתי יותר רע ויותר קר אני באמת לא יודע למה הייתי ככה אני מצטער על זה כל יום פשוט לא יודע מה ניכנס בי, יצא מצב שניצלתי אותה היינו שוכבים לאחר הפרידה והייתי אומר לה שזה רק סקס ואין פה רגשות וכמובן שהיו ואני הדחקתי. היא הייתה בוכה ותמיד שהייתי רוצה היא הייתה באה ישר. אחרי כמה זמן פשוט ראיתי בן אדם אחר היא השתנתה התחילה להיתלבש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסכול - תגובה
ד``ר עדי מרום הררי24/11/2015שלום לך,
הסיפור שלך נשמע מורכב, ונראה שעדיין לא הסתיים. גם מה שכתבת נראה כאילו נקטע באמצע. מדבריך עולות תחושות רבות ואולי גם בלבול לגבי משמעות הדברים. ישנה קירבה רבה ועוצמתית שהתחלפה בריחוק שלא ברור לך ולא ברור לבת זוגך. מכיוון שנראה שישנן שאלות רבות לגבי מה שקרה, רצוי שתנסה לעצור ולחשוב על השתלשלות העניינים ולנסות לבדוק מה הרגשת וחשבת בכל שלב ומה הוביל אותך להתנהל כפי שהתנהלת. כמו כן, אולי כך תוכל להבין מה אתה מרגיש כעת ואיך ברצונך לפעול. אתה יכול להתחיל בלדבר עם מישהו קרוב אליך, עליו אתה סומך, שיוכל ביחד איתך לחשוב על הדברים ולארגן את מחשבותיך ורגשותיך. גם פנייה לאיש מקצוע טיפולי יכולה לתת לך מענה לבלבול ולעומס.
אתה מוזמן לחלוק עוד ממחשבותיך ותחושותיך כאן בפורום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

