נמאx לי מהחיים, אני מיואשת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאx לי מהחיים, אני מיואשת
    הדר
    06/10/2016

    אין לי מה לעשות בחיים!! אני מיואשת מכולם! אני שונאת בית ספרר, את החברות, את הכללל!!
    אין לי מושג מה לעשות כבר ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי.
    אני מרגישה ככה כבר תקופה ארוכה שאני סתם חיה את החיים. בודדה. אין לי את מי לשתף.
    מישווו???????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאx לי מהחיים, אני מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאסססססס לייי מהחיים!! עזרה דחוווף - תגובה

    שי ציון
    09/10/2016

    הדר שלום,
    שיתפת בכנות ובכאב בחוויית הבדידות ותחושת חוסר המשמעות שמלווה אותך מזה זמן. תחילה אומר שיש מה לעשות ומצבך יכול להשתנות משמעותית. נדמה שהשינוי יעבור דרך יצירת קשר עם האחר, קשר שיש בו משמעות והרגשה שהוא מפיג את הבדידות. יחד עם זה ברור שזה לא עניין פשוט כי אולי לא כתבת אך זה עולה מבין השורות שחווית אכזבות לאורך הדרך באופן שעורר אובדן אמון . עצתי לך היא לפנות ליועץ או פסיכולוגית בית הספר ולשוחח אתם (על אף הקושי). לעיתים תוך כדי שיחה אפשר להרגיש של מישהו איכפת ממך. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו