הבת שלי במצוקה לא מבינה מה יש לה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הבת שלי במצוקה לא מבינה מה יש לה
    נור
    17/10/2016

    שלום לך
    יש לי בת 20.5 היא לומדת באונברסיטה כבר סיימה שנה ראשונה,באה היום ואומרת לי אין לי כוח אני רוצה לעשות הפסקת לימודים,הבת שלי היתה מהתלמידים המצטיינים ,היא לא חברתית ולזה היא מטופלת אצל פסיכולוג כבר היא במפגש ה 8 ,והבעיה אני לא רואה שהיא מתקדמת ,להיפך מחליטה על דברים בצורה לא הגיונית,היא בן אדם שקט ,לא מביעה אם היא במצוקה,אומרת לי שהיא עייפה,אין לה כוח,ותמיד אני מנסה להבין אותה אבל היום כעסתי ומאוד,מה אפשר לעשות,אני נלחצת אני מרגישה נחנקת רק לראות אותה במצב הזה , אחרי י"ב לקחה חופש שנה לא עבדה בה אלא היא חזרה על הפסיכמטרי וקבלה 742 ,איך כאמא להתנהג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשאלה של שי ציון

    שי ציון
    20/10/2016

    שלום ותחילה התנצלות שכן בשל שדרוג האתר לא הצלחתי להיכנס לפורום ומתן התגובה התעכב. עכשיו, אפשר להבין את חוסר האונים שאת מרגישה כלפי רצונה של בתך להפסיק את לימודיה. מצד אחד, בתך אינטיליגנטית ובעלת יכולות ומנגד חווה חוסר כוחות שמקשים עליה להתמודד עם לימודיה. הלימודים האקדמיים כוללים מפגש עם קבוצה גדולה של אנשים, צורך לעמוד במשימות ובחינות. יתכן שלבתך בשלב זה יש קושי לעמוד בכל הכרוך בלימודים על אף כישרונותיה.
    בצד זה אני שומע את חוסר האונים שלך ויתכן שהוא קשור גם לשלב בהורות שלבתך יש עמדה שאין בכוחך לשנותה. למעשה בתך היא אדם בוגר שאחראי למעשיו והחלטותיו.
    לדעתי, את יכולה לבקש לשוחח עם המטפלת של בתך שאולי תסביר לך טוב יותר כיצד היא רואה את מצבה ואולי את יכולה ללכת להתייעצות בעצמך שתסייע לך בסיטואציה זו ובכלל בקשר עם בתך. שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו