מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אולי מישהו יכול לעזור לי פהתמר05/12/2016
אחרי מחשבה רבה הגעתי למסקנה שבית הספר בו אני לומדת מאוד לא טוב בישבילי ואני חוזרת כל יום הביתה דכאונית לא מסוגלת לעשות שום דבר עם עצמי חוץ מלהיות במחשב. אין לי חברות אני לא אוהבת את הלימודים...באמת לא טוב לי בבית ספר. אני לא רואה את עצמי שורדת בבית ספר הזה עד סוף י"ב. ההורים שלי משום מה מאוד מהססים להעביר אותי. כל פעם שאני מוצאת בית ספר שעלול להתאים לי הם מתחילים להביא לי ראיות למה לא יהיה לי טוב...והכל יחזור על עצמו וכו'.... ואין, אני לא מסוגלת יותר!! נפשית אני מרגישה שאני מתפוצצת! אני באמת חושבת שיהיה לי טוב לעבור אבל הדבר היחיד שמעניין אותם זה אילו השלכות יהיו בעתיד עקב המעבר ושמי אמר שיהיה לי גם בבית ספר החדש טוב... בקיצור אני ממש אובדת עצות ועל סף יאוש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה שי ציון
שי ציון07/12/2016שלום,
תחושת הסבל שאת מביעה במכתבך היא ברורה וכך גם הצורך בסיוע בשל אי ההסכמה בינך לבין הורייך. בעיני, אפשר לנסח את אי ההסכמה בינך לבין ההורים בכך שאת רואה את המקום (בית הספר) כמקור קשייך ואילו ההורים חושבים שלפחות חלק מהקשיים עמם את מתמודדת קשורים לדרך שבה את יוצרת קשרים עם העולם סביבך ולכן תחווי אותם גם במסגרת אחרת אליה תעברי.
להבנתי, כדאי שתשתפי דמות טיפולית בבית הספר ותשוחחו על קשייך (כמובן אם לא עשית זאת עד כה) . מלבד זה את יכולה לפנות עם הורייך למספר פגישות עם גורם טיפולי. שם תוכלו לחשוב יחדיו על עתידך בסביבה בטוחה וחיצונית להתרחשויות בבית. את מוזמנת להמשיך ולהגיב, שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

