אולי מישהו יכול לעזור לי פה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולי מישהו יכול לעזור לי פה
    תמר
    05/12/2016

    אחרי מחשבה רבה הגעתי למסקנה שבית הספר בו אני לומדת מאוד לא טוב בישבילי ואני חוזרת כל יום הביתה דכאונית לא מסוגלת לעשות שום דבר עם עצמי חוץ מלהיות במחשב. אין לי חברות אני לא אוהבת את הלימודים...באמת לא טוב לי בבית ספר. אני לא רואה את עצמי שורדת בבית ספר הזה עד סוף י"ב. ההורים שלי משום מה מאוד מהססים להעביר אותי. כל פעם שאני מוצאת בית ספר שעלול להתאים לי הם מתחילים להביא לי ראיות למה לא יהיה לי טוב...והכל יחזור על עצמו וכו'.... ואין, אני לא מסוגלת יותר!! נפשית אני מרגישה שאני מתפוצצת! אני באמת חושבת שיהיה לי טוב לעבור אבל הדבר היחיד שמעניין אותם זה אילו השלכות יהיו בעתיד עקב המעבר ושמי אמר שיהיה לי גם בבית ספר החדש טוב... בקיצור אני ממש אובדת עצות ועל סף יאוש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה שי ציון

    שי ציון
    07/12/2016

    שלום,
    תחושת הסבל שאת מביעה במכתבך היא ברורה וכך גם הצורך בסיוע בשל אי ההסכמה בינך לבין הורייך. בעיני, אפשר לנסח את אי ההסכמה בינך לבין ההורים בכך שאת רואה את המקום (בית הספר) כמקור קשייך ואילו ההורים חושבים שלפחות חלק מהקשיים עמם את מתמודדת קשורים לדרך שבה את יוצרת קשרים עם העולם סביבך ולכן תחווי אותם גם במסגרת אחרת אליה תעברי.
    להבנתי, כדאי שתשתפי דמות טיפולית בבית הספר ותשוחחו על קשייך (כמובן אם לא עשית זאת עד כה) . מלבד זה את יכולה לפנות עם הורייך למספר פגישות עם גורם טיפולי. שם תוכלו לחשוב יחדיו על עתידך בסביבה בטוחה וחיצונית להתרחשויות בבית. את מוזמנת להמשיך ולהגיב, שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו