מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהדניאל28/07/2008
שלום, בתי בת 7 מרבה לשחק באופן עצמאי, מאד מרוחקת ומסוגרת מבני כיתתה, היא יכולה להעסיק את עצמה שעות לבד, משוחחת עם עצמה, אך נראה כי היא מאד עצובה ומופנמת, זהו אמנם אופייה, אך ההסתגרות שלה הולכת וגדלה, מה כדאי לעשות לדעתכן תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה סגורה
שלי ורדי29/07/2008שלום לך,
ביתך סגורה ומרוחקת מבני גילה. זה גיל בו מתפתח הדימוי החברתי ונבנה הבסיס לתחושת ההשתייכות למסגרת ולחברת השווים. אין לי נתונים לדעת ממה הילדה מסתגרת, ממה היא נמנעת ,אולי העילבו אותה והיא רגישה יתר על המידה, אולי מרגישה שלא מבינה את "שפת" הקודים החברתיים וחסרות לה מיומנויות. ההסתגרות היא סמפטום של בן אדם במשבר. לפי דבריך גם היא אינה מתלוננת, לא משתפת אותכם, מסתגרת גם מפני הורים שלה. לדעתי אתם צרכים כהורים לגשת להדרכת הורים ולקבל הבנה מעמיקה יותר על מה שקורה לה ועל הדרכים לעזור לה, ולשקול טיפול בה בהתאם עם התיעצות עם איש המצקוע יועץ, פסיכולוג חינוכי, פסיכולוג התפתחותי או קליני לילדים).
מומלצת גם התערבות כתתית. בגילאים אלה למחנכת יש כוח השפעה גדול על הדינמיקה של הכתה , היא יכולה להשפיע בכך שתאפשר לה הזדמנות למטלות לימודיות משותפות עם ילדים אחרי, היא יכולה לתת לה תפקידים בכתה, ולהעלות את קרנה בכתה בכל מיני דרכים של מחמאות וחיזוקים.
לפני הכל, אני ממליצה שאתם, כהורים תנסו גם לדבר אתה, ואם קשה לכם לגשת אליה בשיחה פתוחה, תצטרכו לכך תצטרכו הדרכה.
אני בטוחה שאתם לא צריכים להשאיר את המצב כך כי חבל עליה.
מקווה שתפעלו בהקדם ,
שלי ורדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

