שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שמחה
    27/08/2008

    היי אני רוצה לדעת איך וכיצד להגיב לאדם שמנסה לקלל ולהשפיל אותי וזאת בגלל שאני מוצלח יותר ומדבר יותר ממנו ואני מוחצן ולא ביישן . איך מגיבים כשהמטרה היא להציג את עצמי כגיבור ולא אדם חלש ושברירי איך מגיבים נכון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להעלבות

    שלי ורדי
    27/08/2008

    שלום,
    בטח לא נעים לך כל המצב הזה,
    העצה הראשונה שבא לי לומר לך היא להתרחק מאיש כזה.
    אם אתה לא יכול, כי אולי הוא עובד אתך או נמצא באותה מסגרת אתך, נסה לסירוגין או להתעלם ממנו בהתייחסויות שהן נסבלות יותר, כדי שיהיה לו פחות חיזוק לחזור על ההשפלות, או תחליט על זמן שטוב לך ותפנה אליו ברצינות ובמסר ברור שהמילים שלו משקפות יותר את המצב שלו מאשר את המצב שלך, אתה לא רוצהל שמוע יותר, ושיפתור את הבעיות שלו במקום אחר ולא דרכך.
    זה תעשה בזמן שמתאים לך, תתכונן לכך, כדאי שתהיה רגוע.

    שאלה אליך: למה אתה צריך להראות כזה גיבור?
    תהיה מי שאתה, בלי בושה, אתה מרגיש מוצלח ולא ביישן, אל תנסה להיות מישהו אחר,
    עדיין לא אומר שאתה לא יכול להראות כלפיו כעס.
    גם אנשים מוצלחים, לא אוהבים כשמעליבים אותם וזה לא משקף חולשה. חולשה באה לידי ביטוי אם אתה ממש מתפרק ומתפרץ בכל פעם מחדש בעקבות ההערות שלו.
    בהצלחה רבה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו