עזרהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרהה
    רוני
    12/09/2008

    לפני חודש שכבתי עם האקס שלי הינו קצת שיכורים מה שגרם לשכוח מהקונדום..חשוב לי לציין שיומיים לפני ששכבנו נגמר לי המחזור. הוא לא גמר בפנים אבל אני יודעת על הטיפות שיוצאות לפני הגמירה.חיכיתי שבועים וחצי ועשיתי בדיקת הריון שיצאה שלילית..עכשיו מאחר לי המחזור בכמה ימים מה הסיכוי שהבדיקה לא אמרה תוצאות אמת?ואולי המחזור מאחר כי אני לחוצה..?מה אני צריכה לעשות עכשיו?ואם אפשר לדעת מהן התופעות הראשוניות להריון..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלחץ מהריון..

    שלי ורדי
    12/09/2008

    שלום לך,
    אני לא יודעת בת כמה את ועד כמה ניסיון יש לך, אך כשעושים מין לא בטוח אפשר ב-3 הימים הראשונים לאחר מכן לקחת פוסטינור . לא חשבתם על זה כי הערכתם שהכל יהיה בסדר...
    קודם כל כמה ימים עיכוב, עדיין לא אומר. האני לא רופאה אך אני חושבת שעשית את בדיקת ההריון מוקדם מדי, לפני שהמחזור התעכב לך, ולכן היא לא תקפה.
    חכי עוד שבוע-10 ימים ותחזרי על הבדיקה, או עדיף לגשת לרופא שלך להתייעץ כבר היום. ידוע לי שקיים עוד כדור הגורם להפלה (מלבד הפוסטינור), בשלבים מתקדמים יותר.
    יש מרכזים רפואיים למתבגרים בכמה ערים בארץ בנושאים האלה, תחפשי אותם אם את לא רוצה לגשת לרופא שלך. אני מייעצת לך אם קורה ואת בהריון כן לשתף את אמך.
    אולי בסוף הכל יהיה בסדר ולא תצטרכי זאת.

    בהצלחה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו