תקופת חגים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תקופת חגים
    גלית
    18/09/2008

    בתקופת חגים יש מתיחות נוראית במשפחה. זה קורה כל חג. למה דווקא בחג? מה ניתן לעשות, אני כל כך משתדלת להכין מטעמים, לקנות מתנות, כלום לא עוזר. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקופת חגים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקופת החגים

    חמדה קורץ
    20/09/2008

    תקופת החגים היא גם "סיר לחץ " משפחתי מכמה סיבות : נמצאים הרבה יותר ביחד ,ישנה אינטנסביות של פגישות משפחתיות ,כל המתחים עולים .
    גלית אני שומעת שאת משקיעה הרבה ומצפה לחג חגיגי ושמח ומתאכזבת . האם יש לך אפשרות לשוחח עם האנשים הקשורים למתיחות ,לפני החג ? נסי לשוחח איתם בנפרד ,הציגי להם עד כמה חשובה לך אווירת החג ,חשבו ביחד ,עד כמה ניתן להבליג כדי לשמור על החג ,
    גלית לא ציינת בת כמה את .אך נראה שאת לוקחת אחריות רבה על החג ,נסי גם את להנות ממה שניתן ,לבדוק ,מה ניתן לשינוי ומה עליך לקבל את המצב כפי שהוא .
    שיהיה חג שמח ושנה טובה חמדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו