מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמא משגעת אותיאחת21/09/2008
אני שונאת אותה כ"כ שונאת אותה!!! לא יכולה כבר דייי !!! פשוט דיי!!!!!!!!!!!! למה לבוא בגישה תקיפה?????בצעקות???? למה הפוסטמה הזאת לא יכולה לדבר ולבוא בגישה טובה ורק לצעוק למה?!?!!?!?! תגידו לייייי לא רוצה לקרוא לה א-מ-א בעעעעע זה פשוט מגעיל!!! די סתומה כזאת "את יכולה לעשות משהו בבית"...פעם אחת אני לא עושה משהו בבית זה הפף י'כפוית טובה את לא עושה כלום רק יושבת כל היום. יאללה שתסתום לא רוצה לעשות כלום טוב?! לא בא לי!!! "את לא תצאי לבלות עם החברות שלך " יאללה לא צריך רק שתסתום ת'פה שלה !!! שלא תצעקקקקקקקקק זה מטריף מחרפן מרגיז ובמיוחד מעצבן ואם היא לא הייתה אמא שלי ואוא אזה כאפה היא הייתה מקבלת הייתי מסובבת אותה!!! שתפסיק לדבר עלי עם כולם!!! כאילו אני לא שומעת ולא יודעת שהיא מדברת עלי!!! היא ואבא שלי מדברים וואלה 2 זקנים מפגרים!!! "תזהרי שאני לא אבטל לך את שיעורי גיטרה" מה על מי היא מאיימת?! שתשתוק כבררר דיייייייייי באלי למות כבר!!! שוהנאת ת'חיים האלו! למה רקר צריך לצעוק ולהתעצבן בבית הזה! רק עצבים! עצבים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנערה שכל כך קשה לה
חמדה קורץ23/09/2008היי אני מבינה מתוך ההודעה עד כמה קשה לך ואפילו בלתי נסבל בבית .נראה כי את מרגישה שההורים ואמא בפרט לא מבינה את הצרכים שלך וה"תקשורת " בינכן מתנהלת בצעקות ואיומים . ,לא צינת בהודעה פרטים .בת כמה את , כמה זמן נמשך המצב הקשה הזה ?
אבל ברור שאת מתפוצצת מכעס וחווה מצוקה קשה . גם אם כרגע זה לא נראה לך .יש יציאה מתוך המצב הקשה
את חייבת לפנות לגורם מסייע .אנא אל תישארי לבד .פני ליועצת בית הספר . לדלת פתוחה למתבגרים ,לעובדת נוער במקום מגוריך ,אם קשה לך לפנות לבד ,שתפי במצוקה גורם אמין בתוך המשפחה או כל גורם בסביבתך (אחות? דודה?מורה ? )
ניתן ליצור עימי קשר בפלפון ואני ינחה אותך.אל תישארי לבד .יש דרך לעזור גם במצבים שקשה מאוד .יש אור בקצה המנהרה גם אם כרגע את לא רואה אותו .
שולחת לך דרך האתר תקווה ....חמדה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחת
מ27/12/2008את יודעת גיליתי שיטה מעולה לגרום לאמא לא לצעוק, תתעלי על הכעס וכל מה שהיא תצעק לך תעני בשקט כן או לא, אל תרימי את הקול היא צועקת עלייך כי אולי את מגיבה בצעקה והורים לא אוהבים להיות נשלטים על ידי ילדים, הם חושבים שהם צריכים לקבוע. תציבי עובדה שיחשבו על המצב שאם הם מבטלים שיעורי נגינה אז בעתיד בבגרות לא יהיה לך שום עניין בחיים ולא תגדל כמו ילד כי לא יהיה ילדות בלי חוגים משחקים וחברים!!!!!!!!! זו לא עצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 לא לעשות כך!!!!!!! צריך להיות יותר חכם ולהפסיק ראשונה את הצעקות ככה הם יראו שלא יעזור צעקה כי את שומעת אותם יופי. אולי תנסי לא להתווכח? אמא יש רק אחת יבוא יום ותבכי לה בכתף, ותרצי אמא, קורה לי שאני רבה אם אמא ויום למחורת שמה ראש עליה ובוכה כי רע לי. אולי אם תגידי לה מה הבעיה בשקט וביפה היא תדבר אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

