גטו-ורשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גטו-ורשה
    אנונימוס
    30/12/2008

    אני בן 17 נמצא במצב של כל מה שאני רוצה מדוכא ע"י משהו אחר, הנאצים תמיד דואגים לשבור את רוחי, ואדם שככה הילדות שלו הלכה אין סיכוי להיות מאושר בחיים, יש לי עיניים כחולות שיער בלונדיני אני די נמוך כמה בנות אמרו לי דברים כמו שאני יפה ושאני חמוד אבל אני שמוע אתזה אולי פעם בשנה בשאר הזמן הם נמצאים ים הנאצים. אני מפורק טוטאלית לא בא לי כלום, לא מגיע לאמא להיות כלכך מאוכזבת, אבא משתדל להחזיק את כולם אבל שתי האחים שלי גם לא במצב הכי טוב. אלוהים יושב מלעמה וצוחק על בנו טוב הלב שבחיים לא הזיק לאפחד, נותן לו דברים רק אחרי שהחשק עליהם אבד, מביא לאדם לבחור בין טוב לרע אבל מטיב דווקא עם הרע, היום שתיתי שתי כוסות וודקה ואני בקלות יכול להפוך להיות אלכוהליסט אבל אני מעדיף למצוא דרך אחרת. נמאס לראות את אמא בוכה את אבא מפורק. אף פעם לא היה לי חבר, חברה, אני מרגיש שאין לי שום מוצא, אני לא תמים וטוב לב כמו שהייתי החיים מלמדים אותך אחרת, הרבה פעמיים מתברר שככל שאתה רע יותר ככה טוב לך יותר, אני ממש קרוב להתאבד, לא רואה בשביל מה להמשיך, גם ככה דברים בחיים לא יסתדרו כל הזכרונות הטובים ישארו איפשהו בגיל 7,8 אני אף פעם לא יבין למה אחיי היהודים מתנהגים כמו נאצים זה לא צריך להיות ככה, אומרים שכל אחד מקבל את מה שמגיע לו במוקדם או מאוחר דבר ראשון אני לא בטוח שזה נכון דבר שני גם ככה זה לא הוגן, הייתי רוצה לאנוס את אשתו של אלוהים להתעלל בו ואחר כך להגיד לו שבסוף הוא יקבל את מה שמגיע לו.. שלא ידאג אני בטוח שמה שרשמתי עכשיו לא מתקבל ע"י הרבה אנשים אבל ככה אלוהים נוהג בי, שמעתי על הרבה כוכבי קולנע ואנשים מוצלחים שסבלו בימי התיכון אבל מי הבטיח לי שאני אחד מהם?? הנאצים תמיד גורמים לי להרגיש רע עם הדברים שאני אוהב, יש לי שיער ארוך ואני מאוד אוהב אותו אבל כל יום דואגים להגיד לי כמה הוא מכוער, ומי אומר לי אתזה אחד עם ראש פחית, אחד עם אף של גרגמל ואחד בלי שיניים אנשים שתמיד התיחסתי עליהם בכבוד, אנשים שכביכול צריכים להיות עלובים ממני אבל יודעים איך להפוך את הדברים כדאי שיראו הפוך, בחיים אפחד לא עזר לי!! לפני שנה ילד שהרגיש רע והצטנן נתתי לו את המעיל שלי כל היום קפאתי מקור אבל ידעתי שעשעיתי משהו טוב, לא רק שלא היה אכפת לו ממני הוא צחק אליי בכל הזדמנות, היו לי מקרים רבים כאלה לכל אורך החיים, שאפחד לא יתפלא למה אני מאחל לאנשים להישרף למה אני מאחל לאנשים למות ועוד.... לא משנה מה תרשמו אני יודע שזה לא יעזור פשוט היה חשוב לי להגיד משהו לפני שאני מת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גטו-ורשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנער שבחר להזדהות ללא שם

    חמדה קורץ
    30/12/2008

    אכן יש אנשים . מפורסמים . מצליחים . שבתקופת ההתבגרות חוו ועברו חוויות קשות .
    כדי להיות אחד מהם אתה חייב לפנות לעזרה מקצועית .
    אתה נבראת יחיד ומיוחד . גם אם בשלב הזה אתה לא מרגיש כך . או לא מקבל מספיק תגובות כאלו מהסביבה .
    כדי לצאת ממצב המצוקה בו אתה נמצא -פנה לעזרה :
    במסגרת בית ספר - יועצת או פסיכולוג
    מחוץ לבית הספר - עובדת סוציאלית בלשכת הרווחה
    אתה יכול גם להתיעץ אם רופא משפחה על תחושותיך
    בכל איזור יש מרפאות לבריאות הנפש שיכולות לעזור
    פנה לעזרה

    יש אור בקצה המנהרה גם אם כרגע אתה לא רואה אותו


    יהיו ימים טובים יותר
    חמדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אנונימוס
    30/12/2008

    אני באמת מודע לך על התשובה אבל הייתי מצפה לתשובה יותר עינית מה עליי לעשות, הלכתי כבר לכמה פסיכולוגים רובם בילבלו לי תמח, אני יודע שהשתמשתי במילים קשות אבל זה באמת מה שאני מרגיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו