שלום .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום .
    אנונימית
    03/01/2009

    שלום !
    רציתי להתייעץ איתך בנוגע לבעיה שקיימת אצלי כבר יותר מדי זמן , וגורמת לי לבעיות , וסבל .
    אני כמעט בת 14 ואוהבת משהו וזה לא עוזר כי לא קיים אצלי האומץ ללכת ולשתף לא חברות ולא אף אחד אחר .. ,
    לא יודעת למה באמת שלא !
    וזה מאוד מייאש ..
    כי כשאני אוהבת אני אוהבת באמת .
    ולא יכולה לקבל את האהבה בחזרה כי אני לא מדברת עם אף אחד ובמיוחד לא הולכת לאותו בן אדם .
    הייתי רוצה מאוד שתייעצי לי מה כדאי לי לעשות

    בתודה .. אנונימוס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת ה14

    חמדה קורץ
    03/01/2009

    לאהוב מישהו זה דבר נפלא .
    תחשבי אם את רוצה להשאיר את האהבה הזו במחשבות ובמשאלות . או לבדוק אם ניתן לממש אותה ?
    אם את רוצה לבדוק אפשריות מימוש . חשבי מה יש לך להפסיד.במידה ולא תתני רמזים לא ייקרה כלום . במידה וכן תתני רמזים יתכן שתקבלי תשובה שלילית . אבל יתכן שתקבלי סימנים חיובים . כדאי לך לנסות למצוא אם אותו בן נושאים משותפים . להפגש עם חברים וכו .לנסות למצוא דרך להתקרב .
    מדוע את לא מדברת עם חברות ? נסי לשתף חברה שאת סומכת עליה תופתעי עד כמה את לא לבד .
    בהצלחה חמדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת ה14

    טל
    07/01/2009

    שלום לך מנסיוני המר והלא מר הדבר הכי מאמלל הוא להיות מאוהב ולא לממש זאת מצד שני אין נפלא יותר מההרגשה שאוהבים אותך בחזרה גם אם לפעמים צריך להתקל בדחייה עדיף לפעול מאשר להצטער אחר כך על חוסר האומץ לפעול אני חושב שחובה עלייך לנסות זה שווה את זה גם אם הבחור ידחה אותך ואני בטוח שלא כך יהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו