מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהכרמית25/01/2009
שלום.אני בת34 גרושה מזה שנתיים וחצי,בודדה בארץ.הילדים שני בנים בני 6.5 ו5,האבא בתמונה אך לא בהתלהבות יתרה,כמו כן התמונה האחרונה שהם ראו לפני שביקשתי שיעזוב זאת סטירה ודחיפה לקיר ובעצם אף פעם לא היתה אווירה של כבוד כלפי מצידו.אני ברקע ילדה מוכה עם אב אלכהליסט,הוריי לא התגרשו,מעולם לא הבנתי את אמי בנושא.כעת יש לי בעיה עם עצמי ולעיתים אני ממש מיואשת,בני הגדול מאוד פעלתן,הרבה פעמים מציק לאח שלו,בקיצור לפעמים אני לא מצליחה להשטלת על עצמי ונותנת לו פליק או סטירה.ברור לי שזההוא מעגל סגור שצריך לפרוץ אך אינני יודעת איך.בריאותי הנפשי גם בעבר לא היה טוב היתי בדיכאון אחרי לידות,גם עכשיו חיי הם עבודה בית ולהפך.אנא עזרו לי ,אני ממש במצוקה,כועסת על עצמי ומיואשת.חשבתי שאולי הילד עם הפרעת קשב וריכוז אך לפי ההצלחות בבית הספר לא נראה כך.הבעיה היא אצלי.אנא עזרו לי ! תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכרמית
שלי ורדי26/01/2009אנימ צטערת על מצבך.
אך גם ברגעים הקשים ,תזכרי שהזמן זורם ואולי בעוד כמה זמן תימצאי במקום אחר טוב יותר. ברור לי שאת צריכה לבקש עזרה לעצמך קודם כל, דרך מרפאה לבריאות הנפש או דרך עו"ס וגם משהו תמיכתי כמו קבוצה לאמהות חד הוריות או מפגשים חברתיים למשפחות חד הוריות .
לכי תיעזרי, זו גם סגולה וחוכמה לדעת להיעזר באנשי מקצוע טיפוליים וקהילתיים. תשקיעי בחברויות, לא צריכות להיות רבות אך צריכות להיות איכותיות.
בהצלחה רבה רבה
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכרמית
טל16/03/2009כרמית שלום מוכר לי המצב מכיוון והייתי בנעליו של בנך הקטן ואני ממליץ לך בחום לא להזניח מצב זה אחי , הגדול ממני בשנה , היה מכה ומציק לי מסיבות שלא גיליתי מעולם הדבר נפסק רק כאשר הגעתי לגיל 20 ופתאום הייתי גבוה וחזק יותר עד אז הייתי קורבן לשלו במשך שנים, אימי שעבדה שעות רבות מעולם לא האמינה שהמצב הוא יותר מיריבות רגילה בין אחים עד ליום בו הושבתי אותה ואמרתי לה שהרגשתי כילד מוכה ולא רציתי אפילו לחזור הביתה מבית הספר בנוסף אחי הפך להיות מאוד דומיננטי בבית והפסיק ללמוד למרות שהיה תלמיד מצטיין ( נשמע מוכר??? ) והתחיל להסתובב עם אנשים די מפוקפקים המלצתי אלייך היא כזו - למרות שהיום היחסים ביני לבין אחי תקינים והוא גם במסלול הנכון איני רואה סיבה לתת למצב להידרדר לידי המצב שלנו הייתי מציע לך להכניס את הבן הגדול לתוכנית של האח הגדול ובתור אחד שעושה זאת כיום אני יכול לומר לך שזה יחשוף את בנך לאנשים מהסוג הטוב ביותר לדעתי וכך יוכל ללמוד מדוגמה של אחרים ואולי ימצא לו איזושהי דמות אח גדול באחד מהם. בנוסף אל לך להזניח אתצ לימודיו ומעבר לכך תפציצי אותו בפעילויות ילד מותש הוא ילד שלא יציק לאחיו. חשפתי את עברי בפנייך אך ורק מפני שהמקרה שלך מזכיר לי את שלי ואני חושב שעלייך לפעול כמה שיותר מוקדם ייתכן ואני מגזים ומצבך אינו בעייתי וקשה כפי שהיה שלי אבל מה אם כן???... בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

