שאלה'נוער בסיכון'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה'נוער בסיכון'
    אסי אושר
    27/04/2009

    שלום.

    רציתי לדעת מה זה אומר 'נוער בסיכון'

    איזה סוגי נוער משתייכים להגדרה הזאת?

    האם רק בני נוער עניים שאין להם מה לאכול ובני נוער עבריינים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה'נוער בסיכון'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה נוער בסיכון

    שלי ורדי
    03/05/2009

    שלום לך,
    המשמעות של נוער בסיכון מתייחס לכמה אשפרויות חיים:
    א. נוער שאינו לומד והסיכון שיהיו אנשים בוגרים ללא השכלה וללא פוטנציאל או כוחות מקצועים מינימאלים.

    ב. נוער בסיכון זה נוער הנגרר לאורח חיים עברייני, המרגיש בשולי החברה, לא מזדהה עם חוקים ונורמות החברה.

    ג. נוער בסיכון , זה נוער עם נטיות התמכרות כגון לאלכוהול, סמים וכו', אורח חים מופקר כמו מיניות ללא הגנה, סיכון להידבקות במחלות שונות וכו'.

    ד. נוער בסיכון זה גם נוער עם נטייה לפגיעה עצמית, כגון התאבדויות, דכאונות, או נטייה לקורבניות ולאי יכולת לנהל את החיים שלו בעצמו באופן עצמאי.

    ה. נוער שחווה התעללות, הזנחה מהמשפחה, או פגיעה והתעללות מתמשכים מגורמים חיצונים למשפחה, נחשב גם כנוער בסיכון לאיכות החיים, להתפתחות האישית וליצירת פסיכו טראומה.

    דווקא נוער עני לא בהכרח בסיכון, אלא אם כן קיימים תנאי עוני מחפירים המאלצים לגנוב כדי לשרוד או יש סכנה לתזונה ולבריאות..

    מקווה שהברתי כמה דברים,
    שלי ורדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואם אני

    אסי אושר
    04/05/2009

    אם אני משוייך לאחד מהאפשרויות מה עליי לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתרונות

    שלי ורדי
    12/05/2009

    קודם כל , עצם העובדה שאתה רוצה לצאת ממצבך מעידה על תקווה...
    אתה לא רוצה להידרדר וזו נקודת התחלה טובה.
    אני מציעה שתפנה למחלקת נוער במצוקה ברווחה, במקום מגורייך. הם בהחלט עוזרים למי שרוצה לצאת ממצבו, ישמחו לעזור.
    אם אתה משתמש בסמים , אפשר לפנות לחחנה למניעת סמים האיזורית , אם ישנה כזו, אך גם הרווחה המקומית מטפלת.

    אני מקווה שתצליח.
    בדרך כלל לא קצרה הדרך ולא מהיום למחר יש שינוי, אך בשביל חיים טובים יותר כדאי מאד.
    שלך,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו