שינוי בהסתכלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינוי בהסתכלות
    שרון
    12/05/2009

    שלום,אשמח לקבל יעוץ.בשלב זה בחיי אני מוצאת את עצמי במחשבות לגבי העבר מה יכולתי לעשות בצורה שונה בכדי לבנות לעצמי חיים יותר טובים משאני עכשיו..אני תמיד נוטה להסתכל על הצד השלילי שבדבר ולכן אני לא מתקדמת לשום מקום אלא פוסעת במעגל שלא מסתיים..דבר זה מפריע לי בשגרת היום יום ומונע את ההנאות שיכולות להיות אם רק הייתי נותנת סיכוי,רציתי לדעת מה אפשר לעשות בכדי לצאת מטראומות כואבות בעבר ואיך אפשר להמשיך איתם ביום יום מבלי שזה יפגע בי,תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי בהסתכלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להמשיך עם הטראומות

    שלי ורדי
    16/05/2009

    שלום לך שרון,
    לא יודעת מה גילך, אבל אף פעם לא מאוחר, במיוחד בגילאים הצעירים, לטיפול פסיכולוגי.
    זה בעצם משאלתך, להתגבר ולראות אחרת את עצמך ואת מהאורעות הטראומטים שהשפיעו עלייך. כדאי לפנות לפסיכולוגי. מאד חשיב לבגיל צעיר לעבור טיפול כדי להמשיך באופן בריא יותר הלאה, כשכל ההחלטות החשובות עוד לפניך. נראה לי שיש לך מודעות בסיסית מספקת לטיפול.
    בהצלחה
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו