מצוקה בכיתה ח'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצוקה בכיתה ח'
    גפן.
    22/06/2009

    שלום רב,
    אני שואלת שאלה הנובעת ממצוקה גדולה.
    בתי עולה לכיתה ח בבית ספרה, במהלך השנה היא חוותה הצקות, עלבונות בקיצור דחייה חברתית גדולה. לביה"ס היא הגיעה לבדה מאחר ועברנו דירה לאחד המושבים במקום מגורנו(אין ילדים בגילה במושב רק גדולים יותר או קטנים)קשה לה ולי עוד יותר.
    בבי"ס היסודי היו לה חברים והיא נהנתה מפעילויות חברתיות רבות.
    האופי שלה: ילדה עדינה, לא יוזמת, לא מרפקנית שדוחפת, תמיד אוהבת ורוצה לעזור. אבל מה יהיה איתה?...אני מפחדת מצלקות לכל החיים.(מלחיץ אותי שמה שהיא חווה עכשיו לא ישפיע על עתידה כבוגרת)

    עם הכיתה הנוכחית היא אמורה להמשיך עד י"ב.

    אנא עזרי לי למצוא פתרון הולם (ביה"ס מאד מעורב וישמח לשתף עימי פעולה).

    תודה גפן


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצוקה בכיתה ח'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלמצוקה חברתית

    שלי ורדי
    28/06/2009

    שלום לך, ליבי אתך, באמת מצב מלחיץ,
    ייתכן כי בשנה השנייה בתך תרגיש טוב יותר וזה עניין גם של התאקלמות. אני לא בטוחה , אבל יכול להיות שיהי שיפור. מה שבטוח שצריך לבקש התערבות בית ספרית, זה מה שנהוג ויעיל לבעיות חברתיות בכתה. כמו העברת סדנאות בנושא קבלת האחר וגיבוש קבוצתי.
    עוש רצוי לבקש שהמנחנכת שתתמוך בה. ותדב ראיתה באופן איש לעיתים תכופות, תתן לה בטחון או תפקיד מסוים בכתה.
    לגבי ההשפעה על העתיד , , ככל שהיו לה חוויות בסיסיות טובות מסוג זה בעבר, הקושי היום פחות יפריע לה בעתיד, אך אין מנוס מההרגשה הרעה.
    במקרים מסוימים מומלץ להתייעץ עם פסיכולוג ילדים/מתבגרים.

    בהצלחה,
    שלי ורדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך.

    גפן.
    28/06/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו