מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ציפיותעדי22/06/2009
שלום אשמח לייעוץ..אני בתקופת בלבול לגבי הזהות שלי שזה אומר מי אני בכלל?מה אני רוצה מעצמי?האם אני פועלת לפי ציפיות ונורמות החברה או באמת שזאת ההחלטה שלי והאמת הפנימית שלי?לפעמים אני מרגישה שאני פועלת ב 2 צדדים מנוגדים.מצד אחד יש את המשפחה שנוטה לדתיות יותר ורואה כפסול כל דבר שנראה שונה מאורח חייהם ולכן אמצא עצמי באופן טבעי עונה לציפיותיהם ומצד שני יש אותי שרוצה לפרוץ גבולות ועושה זאת לפעמים אך לא עד הסוף..ההרגשה שמשהו עוצר בעדי ואני לא חיה את חיי כפי שהייתי רוצה..תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר על ציפיות ובילבול
שלי ורדי28/06/2009שלום לך,
אני לא יודעת בת מה את , יש משמעות לגיל על מנת להבין את מה שאת עוברת. את מחפשת את עצמך ובגיל ההתבגרות מה נורמטיבי וטבעי שתשתדלי לגבש את הזהות שלך ?
את עוברת תהליך חיובי, אם כי כואב באותה מידה, של ניסון לגבש אישיות המייחדת אותך מהאחרים. את חושבת, מבקרת ולא מקבלת את העולם כפי שחינכו אותך, יש לך דעות ועמדות משלך ורגשות משלך לגבי כל מיני דברים.
תחושת הבילבול גורמת לאי וודאות ועושה את המבצ קשה, אך אין מנוס ממנה. הבילבול בא כי את מחפשת לרצות את המשפחה ומפחדת לאבד אותם, להתרחק מהם והמחברה עם הנורמות שחיית בה עד עכשיו..
את לא צריכה להחליט, את צריכה לחקור מה את רוצה ומה לא מספק אותך בסגנון החיים של המשפחה. העובדה שמפעילים עלייך לחץ לא עוזר למצב...
אולי כדאי להתייעץ עם איש מקצוע , אם התקופה הזו של הבלבול נמשך זמן רב.
בהצלחה,
שלי ורדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

