ציפיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציפיות
    עדי
    22/06/2009

    שלום אשמח לייעוץ..אני בתקופת בלבול לגבי הזהות שלי שזה אומר מי אני בכלל?מה אני רוצה מעצמי?האם אני פועלת לפי ציפיות ונורמות החברה או באמת שזאת ההחלטה שלי והאמת הפנימית שלי?לפעמים אני מרגישה שאני פועלת ב 2 צדדים מנוגדים.מצד אחד יש את המשפחה שנוטה לדתיות יותר ורואה כפסול כל דבר שנראה שונה מאורח חייהם ולכן אמצא עצמי באופן טבעי עונה לציפיותיהם ומצד שני יש אותי שרוצה לפרוץ גבולות ועושה זאת לפעמים אך לא עד הסוף..ההרגשה שמשהו עוצר בעדי ואני לא חיה את חיי כפי שהייתי רוצה..תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • על ציפיות ובילבול

    שלי ורדי
    28/06/2009

    שלום לך,
    אני לא יודעת בת מה את , יש משמעות לגיל על מנת להבין את מה שאת עוברת. את מחפשת את עצמך ובגיל ההתבגרות מה נורמטיבי וטבעי שתשתדלי לגבש את הזהות שלך ?
    את עוברת תהליך חיובי, אם כי כואב באותה מידה, של ניסון לגבש אישיות המייחדת אותך מהאחרים. את חושבת, מבקרת ולא מקבלת את העולם כפי שחינכו אותך, יש לך דעות ועמדות משלך ורגשות משלך לגבי כל מיני דברים.
    תחושת הבילבול גורמת לאי וודאות ועושה את המבצ קשה, אך אין מנוס ממנה. הבילבול בא כי את מחפשת לרצות את המשפחה ומפחדת לאבד אותם, להתרחק מהם והמחברה עם הנורמות שחיית בה עד עכשיו..
    את לא צריכה להחליט, את צריכה לחקור מה את רוצה ומה לא מספק אותך בסגנון החיים של המשפחה. העובדה שמפעילים עלייך לחץ לא עוזר למצב...
    אולי כדאי להתייעץ עם איש מקצוע , אם התקופה הזו של הבלבול נמשך זמן רב.

    בהצלחה,

    שלי ורדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו