מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מצוקהסיוון23/07/2009
היי אני בת 15 וחצי
אני לא יודעת מאיפה להתחיל , אין לי לפנות , אף אחד לא מבין אותי
הסיפור חיים שלי מאוד ארוך ומוזר
אני לא ממש יודעת מאיפה להתחיל אבל ננסה
הייתי גרה בעיר מסוימת מישם עברנו לעיר ליד , ואז עברנו למושב ושוב חזרנו לעיר
בזמן הזה עברתי 4 בתי ספר !!!כןכן בכל בית ספר הסתדרתי מצוין מבחינה חברתית אני ילדה מאוד חברותית , אמא שלי היא קצת פרנואידית אח שלי נפטר לפני המון שנים ומאז היא מאוד ככה ,
ולאבא שלי אין מילה בבית
ואחותי עברה לגור לבד בגיל 20 (תוך כדאי היה לי משבר כי אנחנו 2 בנות רק ) ,
אז ככה ... ההורים שלי חושבים שלעבור ממקום למקום זה פשווט לי אבל כבר נישבר לי ,
אמא שלי החליטה שהיא שוב רוצה לעבור אני לא רוצה אני לא יודעת אם היא באמת אומרת אבל היא מעירה אותי מתוך שינה "את יכולה לשכוח מחברות שלך עוברים עיר " , וכל מיני כאלה ,
היא מאוד פרנואידית כל החברות שלי אני רואה אותם עם ההורים שלהם מאוד ביחסים טובים וקשרי אהבה , אמא שלי ואני ממש לא ככה , רק כסף היא מדברת שהיא נותנת לי וצועקת עליי למה אני חוזרת מאוחר כשכל החברות שלי גם חוזרות באותה השעה, אננחנו לא מסתדורת אני חושבת שהיא צריכה פסיכולוג יש לה התקפות זעם , ואחותי כשהיא באה הביתה אמא שלי בכוונה רבה איתי כדאי להראות לאחותי שהיא לא אוהבת אותי והיא העולם שלה ,
אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי כל פעם אמא שלי רבה איתי מחפשת על משהו אחר ,
וכשהיא קונה לי משהו היא מדברת עליו שנה ורק על הכסף שלה והכסף שלההההה שוב ושוב , אני בקושי לוקחת ממנה כי היא רק מדברת על כסף ולא על חום ואהבה, וצועקת למה אני חוזרת מאוחר
אני כבר משתגעת אני לא מרגישה כלום כלפי ההורים שלי אני בכלל בכלל לא אוהבת אותם ניסיתי להסביר להם את המצב וזה מישתנה ליום ואז חוזר על עצמו אני
מתה ללכת למשפחה מאמצת למשהוואחר אני לא יכולה לסבול יותר בבית ועוד אני לבד בלי אחים שיתמודדו איתי הכל עליי כל הצעקות
מה אני אמורה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות עם אמא ואף אחד לא מבין
שלי ורדי24/07/2009היי סיוון,
באמת המצב עגום, המעברים האלה מתישים אי אפשר להתקשר למישהו בוודאות שהקשר יימשך ולא ייקטע. טוב לפחות שאת חברותית..
האם יש סיבה חשובה לכך שהמשפחה עוברת מקום בכל פעם?
זכותך לבקש לשהות במקום אחד ולבנות לך הקשרים לאורך זמן ולהרגיש היציבות.
אני לא יודעת עד כמה עמוקות המחלוקות ביניך לבין הורייך, אך קודם כל הייתי ממליצה לך לבקש טיפול משפחתי, לעצמך ולהםביחד. אם זה לא יילך, תנסי לגייס את היועצת או המחנכת של בית ספרך כשיתחילו הלימודים.,שהן ישכנעו את ההורים ללכת לטיפול משפחתי. אם לא קורה שום דבר או למרות הטיפול הבעיות לא נפתרות ברמה משמעותית, והמשפהח ממשיכה לעבור מקומומ, אולי כדאי לחשוב על מסגרת פנימיית. לפחות כך יהיה לך מקום קבוע, עם חברים קבועים להיות בו. אני לא יודעת אם אפשרות כזו עלתה במחשבותייך.... קודם כל נראה לי שצריך למצות את אפשרויות שיפור הקשר בתוך המשפחה .
בהצלחה רבה,
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

