דילמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה
    אני
    28/07/2009

    הכרתי בחור, עכשיו הדילמה שלי היא עניין המשיכה. עצם העבודה שאני לא נמשכת אליו גורם לי עוד יותר לא לרצות להיות בקרבתו. נראה לי שהחוסר משיכה הזה נובע מזה שהוא קצת שחצן, הוא בא ממשפחה טובה עם חינוך טוב והוא ילד יחיד. בעיקרון הוא בחור טוב אינטליגנט מנומס ונראה לי שהוא יודע להתייחס לבחור אבל יחד עם זאת הוא קצת שחצן , טיפה חסר חוש הומור , או יותר מידי רציני.
    כשהוא מנסה לצחוק יש לו יציאות אינפנטיליות כאלו. ואני בדילמה רצינית כי המשפחה מאוד רוצה שאני אמשיך איתו את הקשר אבל אני מצד שני בכלל לא בא לי =\. אני כבר מזה לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה אם ללכת לפי הלב

    שלי ורדי
    03/08/2009

    שלום לך,
    באמת את לא צריכה לצאת אותו, חד משמעית. הוא לא מושך אותך מסיבות אמיתיות, בגלל האופי שלו וכנראה מבחינה מינית לא מושך אותך, אז למה לך ?
    המשפחה לוחצת עלייך ומשפיעה עלייך מאד חזק, יש התערבות יתר בעניינים שהם אישיים לחלוטין, כמו בחירת בן זוג . בעניינים של זוגיות תקשיבי ללב שלך, לתחושות הגוף שלך, לחשק שלך. את לא תבחרי בן זוג כי לאמך מוצא חן.. את זאת שצריכה לחיות אתו.
    תצטרכי בעתיד להזהר מההשפעות האלה, לעמוד מול המשפחה ולהיות בטוחה שאת צודקת, כי בענייני הבחירת לב תמיד תהיהי צודקת...
    בהצלחה,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו