מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוףף !הילה02/08/2009
שלום , קוראים לי חן [אני בת 14] ומאז ומתמיד מעליבים אותי,מקללים אותי , ...
בגלל כל הדברים האלו [שנמשכים למעלה משנתיים] אני חושבת שכל מי שמנסה "להתחיל איתי" עובד עליי או צוחק עליי ואז נוצר מצב שאני דוחה אותו ....
או למשל אם אני עוברת ברחוב ובמקרה יש אנשים שצוחקים תמיד אני חושבת שהם צוחקים עליי ]=
בבקשה תעזרו לי זה רציניי !!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העלבות וחוסר אמון
שלי ורדי03/08/2009שלום חן,
אני מצטערת לשמוע על ההרגשה ה קשה שלך, על תחושת הדחייה שאת מרגישה מהאחרים. לא ברור לי האם זה מתמיד, מאז שאת זוכרת עצמך בחברה, או בשנתיים האחרונות במיוחד. אני שמה לב שאת כן מבחינה לפעמים בין רצון של בן להתחיל אתך לבין מניע אחר כמו לצחוק איתך ואת מתלבטת מתי הכוונה אמיתית ומתי חוסר אהמון בעצמך ובאהבת האחרים כלפייך משתלטים עלייך.
חסרים לי המון פרטים על אופן ההתנהגות שלך לאחרים. תמיד תיזכרי שיש שני צדדים למטבע, אולי משהו בהתנהלות שלך ובמה שאת מקרינה מושך אנרגיות שליליות. אולי סיגלת לעצמך התנהגות של "קורבן" ,אחת שיעליבו אותה ומזמינה את זה... ( זו התנהגות עם מניעים תת-מודעים שאת לא יכולה לשלוט עליהם, אלא אם כן תביני אותם). כמובן, לא מגיע לך שיתייחסו אלייך בקללות והעלבות).
לדעתי, תצטרכי ללכת לייעוץ פסיכולוגי או לקבוצה לפיתוח מיומנויות חברתיות ולבדוק את כל הדברים האלה. זאת , כדי שיהיה לך את הכוח להשפיע באופן חיובי ועל פי רצונותייך על הסביבה שלך וגם לאהוב את עצמך.
הרבה כוח,
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין שום מצב שבעולם
הילה10/08/2009שאני הולכת לפסיכולוגית !
וואי כמה שאני שונאת ת'חיים האללהההה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

