אני בדילמה רגשית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בדילמה רגשית
    מישהי
    05/08/2009

    בתקופה האחרונה אני מרגישה דיי בודדה חברתית, אף פעם לא היה לי הרבה חברים וחברות
    יצאתי עם בחור שלא חיבבתי במיוחד בערך כחודשיים כלומר, בחור טוב אך לא נמשכתי אליו לא יעזור כלום. עכשיו הוא לקח את זה דיי קשה כאכזבה ואני מרגישה רע עם זה. המשפחה מאוד אהבה אותו, והמשכתי לצאת איתו רק בגלל המשפחה, זה נדיר שהם מחבבים מישהו ועד שזה קורה בא לי לרצות אותם. יש לי קושי בלטלפן בקביעות לאנשים. אני לא עושה זאת מסנוביות פשוט אני לא מרגישה צורך לטלפן אלא שיטלפנו אליי. אני בדילמות רגשיות וזה מקשה עליי. אף אחד לא מתאים לי מבחינת זוגיות, אני לא מוצאת בן זוג כשלאנשים מסביבי יש בני זוג. אני מרגישה שלא מבינים אותי.
    אני לא יוצאת, אומנם יש לי רישיון והכל אני פשוט לא יוצאת. בקושי. אני חושבת אולי לא מחבבים אותי. ויש לי את המחשבה הזו כי אני לא אמצא בחור שאני יאהב שמתאים לי. למרות שאני יודעת שיש אותו אבל איך אני אפגוש אותו? בא לי קצת לבכות. לא רוצה בחור רע איתי. אבל פשוט רוצה להימשך להרגיש את התשוקה. את האהבה. אותו בחור טוב היה בסדר אבל היה חסר לי את זה איתו הקליק הזה.
    אני יודעת שהצגתי חתיכת סיפור פה אבל אשמח לתגובה אמיתית. ולא לתגובה שאני צריכה פסיכולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני בדילמה רגשית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פספסת

    מישהי
    07/08/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו