שלום, יש לי שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, יש לי שאלה חשובה
    הייהיי
    22/08/2009

    שלום אני בת 16 וקצת,
    אני מאוד גבוהה.
    קורה לי לפעמים זאת אומרת כמעט לרב שאני מסתובבת נגיד בבית ספר יש כמה חבורה של ילדים שמרכלים עליי צוחקים עליי וכל מיני כאלה. ויש לי תחושה מאוד שזה בגלל הגובה שלי , כי אני גבוהה וזה בולט.
    או שלפעמים אני לא בבית ספר , נגיד במקום אחר שלא מכירים אותי גם שמה צוחקים ומדברים מהצד עליי.
    וזה קצת מפריע לי זה כל פעם אחר כך מכניס אותי לדכאון לכמה זמן ואז אני שוכחת מזה ואז זה שוב ושוב קורה לי.
    וזה נמאס לי מזה.

    אולי תייעצי לי בבקשה מה כדי לעשות עם הדבר הזה?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, יש לי שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשהגובה בולט ומפריע

    שלי ורדי
    22/08/2009

    שלום לך,
    אנשים תמיד מחפשים ומוצאים סיבה, אפילו הקטנה ביותר כדי להרגיש טוב עם עצמם, ואחד האמצעים הוא לצחוק על אחרים, וכך להסיט את תשומת ליבם מהבעיות שלהם...
    אצלך הגובה הוא לא חסרון, בעתיד יהווה יתרון, לפחות תמיד תהיי בולטת, בעלת נוכחות , זה גם משהו. אני חושבת שהרבה בנות היו רוצות להתחלף איתך, פשוט בגיל שלך את בולטת יותר, לא התרגלת למימדי הגוף שלך עדיין.
    הכי טוב בשבילך זה להתרכז בחברים שלך ופחות באנשים שאת לא מכירה, הם לא מכירים אותך, אם יכירו אותך , יחשבו אחרת, אני בטוחה שיש לך יותר מה להציע מאשר תשומת לב לגובה.
    ייתכן שגם מקנאים קצת בגובה שלך...
    בכל מקרה מי שחשוב אלה החברים הקרובים, ובוודאי הם רואים בך מגוון של תכונות,

    כל טוב,
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו