איך לספר להורים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך לספר להורים?
    -
    15/10/2009

    יש לי חבר כבר 3 שנים ואני רוצה לספר על כך להורים שלי הבעיה היא שאנו משפחה דתייה, לא חרדית אך דתייה וחבר שלי לא יהודי אך מוכן להתגייר בקרוב... בזמן האחרון אני מרגישה שאיכזבתי את ההורים שלי יותר מידי ואני מפחדת שאם אני אספר על כך אני אאכזב אותם מאוד, כי הדת נורא חשובה להם... מה עושים? :\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך לספר להורים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לספר להורים?

    אילן רוב
    18/10/2009

    שלום לך,
    יש לך סיפור משפחתי, שאותו את מכירה היטב. בסיפור הזה חשוב שתבררי,
    את היחסים שלך עם הורייך ואת יחסך לדת.
    הבחירה שלך בבן זוג שאינו יהודי היא, ככל הנראה, אינה בחירה מקרית.
    אולי דרך הבחירה הזו את מבטאת את התסכול שלך מול ציפיות הורייך ממך.
    אני שומע שאת מאכזבת אותם שוב ושוב, ושלא מתקיים ביניכם דיאלוג,
    שבו את מבטאת את רגשותייך כלפיהם ורצונותייך.
    האם יש ביכולתך לקיים איתם דיאלוג כזה?
    האם הם יצליחו להבין אותך?
    אני מניח ששלוש שנים של הסתרת הקשר מכבידים עלייך מאוד.
    אני מציע לך לפנות יחד עם בן הזוג לקבלת ייעוץ פסיכולוגי.
    ייתכן שהכתובת היא מישהו העוסק בגישור או בייעוץ משפחתי, שיעזור
    לך ולבן הזוג לבדוק, האם כדאי לפנות להורייך ובאיזה דרך.
    חשוב שתנסי לאתר איש מקצוע ,שהוא מקורב לעולם הדתי,
    כדי שיגדל הסיכוי, שההורים שלך יקבלו את הסמכות שלו ואת עצותיו.
    בהצלחה,
    אילן רוב.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו