מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות עם אבא!חסוי1516/10/2009
יש לי אבא שמגיל צעיר כבר אני חווה ממנו המון התערבויות בחיים (ולא תמיד לטובתי) יש רגעעים שפשוט בא לי להתפוצץ...
הוא פשוט משגע לי את השכל הבן אדם שהכי אכפת לו זה עצמו.
חלקכם יחשבו שהשתגעתי אבל אני שונא אותו ולא מרגיש טיפה 1 ...1! של אהבה עליו..
הוא התערב ומתערב גם בחיים של האחים שלי.
וזה בא ליידי ביטוי של התערבויות במערכות היחסים שלהם (בעיקר של אחותי)
נימאס לי ממנו שיחות לא עזרו.
אני לא יכול להחליף איתו מילה 1 שהיא בידידות ועם הוא יעלם אני אפילו לא ארגיש בחסרונו.
הוא חושב שהוא ה"מלך" בבית והוא עושה מה שבא לו יחלק הוראות.
הוא בן אדם רע באמת בכל המובנים.
עכשיו אני לא איזה ילד מסכן ואני יודע לדאוג לעצמי והכל ואני לא חווה התעללות כי יש לי אמא מקסימה שאני אוהב אותה מאוד.
אני פשוט רוצה להגיד לאבא שלי להפסיק עם זה!
עם אפשר תתנו לי פה מה להגיד לו ואיך.
אני רוצה להפסיק את היחסים שלי איתו לחלוטים רק לגור בבית ופשוט לא להחליף איתו מילה רק עם צריך משהו שהוא חובה.
אני כבר לא יכול איתו ואני עצבני מרק לחשוב עליו.
כל מה שאני יעשה לא מספיק וגם עם הוא אומר תודה?אני יודע שזה נישמע מגעיל אני עדיין שונא אותו.
הוא אדם סכסכן,צבוע,שתלטן,חושב שהכל מגיע לו.
הוא לא עושה כלום בבית ומחלק אחר כך הוראות לכולם...
יחסי אב ובן כבר לא יהיו לי איתו בטוח אבל מה שכן אני פשוט רוצה לפסיק לשמוע ממנו .
יש לכם עצות בשבילי?
אני יכול לכתוב פה דפים שלמים..
בתודה אנונימי =]]]!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי אב ובן
אילן רוב18/10/2009שלום,
אני מבין שאביך מתנהג ופועל מתוך מצוקה אישית שלו, באופן הפוגע בך.
אני מציע לך לדבר עם אמך, ולבדוק האם היא יכולה לרכך את אביך ולעזור לכם
להתקרב זה לזה.
אם היא אינה יכולה לעזור בכך, חשוב שתפנה בהקדם לקבלת עזרה מקצועית.
איש מקצוע מהתחום הטיפולי יוכל להקשיב לתאור הקשר שלך עם אביך ולרגשות הקשים
שאתה מרגיש. כמו כן הוא יוכל לתמוך בך ולחשוב יחד איתך על דרכי פתרון.
חשוב שלא תישאר לבד עם התסכול, הכעס וחוסר האונים.
תוכל לפנות ליועץ/ת בית הספר.
אפשרות נוספת היא להתייעץ בקו הטלפוני של ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) ולשאול אותם על האפשרויות של קבלת עזרה פסיכולוגית לנוער ללא עלות.
תוכל גם לפנות ללשכת הרווחה הקרובה למקום מגוריך, ולבקש לדבר עם עובד סוציאלי המתמחה בנוער.
ישנה גם המחלקה לקידום נוער, המסייעת במצבי מצוקה.
באינטרנט או בקו המידע הטלפוני 144 תוכל למצוא את הכתובות ומספרי הטלפון.
אם אינך מצליח להיעזר באחד הגורמים האלה, כתוב שוב ואנסה לעזור.
בהצלחה,
אילן רוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

