אמא ...?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא ...?
    טלוש
    01/12/2009

    אני גרה עם אמא שלי אחותי וסבתא שלי ואבא שלי גר בנהריה
    אמא שלף פעם לא ישנה בבית ואני רואה אותה פעם בכמה ימים ואין לי מושג איפה היא מסתובבת
    ואין לי פלאפון כבר 3 חודשים והתמיד מבטיחה לי שהיא תעשה לי וכל הזמן אומרת מחר מחר
    אז היום נמאס לי ואמרתי לה אז תביאי לי תפלאפון שלך והיא לי אני צריכה אותו ואמרתי לה אתלא חושבת שאני צריכה אותו והיא תמיד אומרת לי למה את לא אומרת לאבא שלחך לעשות את זה
    תמיד היא מאשימה מישו ותמיד היא משקרת!אני לא יכולה יותר עם זהאני לא הולכתבצפר בגלל שלא טוב לי לחיות ככה לא טוב לי בבית עם הסבתא הזאת שכל היום פה מסתובבת והעיקר אמא אין אני מרגישה שאין לי אמא אולי אבא שלי לא גר איתי אבל אני מרגישה שהוא דואג לי יותר
    היא לא שואלת מתי אני יחזור לאן אני הולכת היא אפילו לא יועדת שאני הולכת לא אכפת לה ממני!
    היום לקחתי לה תתיק אמרתי לה עד שאת לא מביאה לי את הפלא אני לא מביאה לך תתיק ואז אחותי הגדולה התערבה ואמרתי לא אתן לא הולכות הן היו צריכות ללכת לבנק בגלל החובות שיש לאמא שלי ואף אחד לא יודע על מה היא מבזבזבת תכסף! אז יצאתי מהבית ושמתי תמפתח בתחוך הדלת ואחותי התחילה לצעוק תוציאי תמפתח אני יזיין אותך מכות התעצבנתי נכנסתי לבית ואמרתי לה את תזייני אותי מכות ואז התחלנו לריב ממש והיא שרטה אותי בצוואר ויש לי סימנים ממנה ואני נראית כמו ילדה מוכה ואז פתאום אמא שלי יגם לבכות ואני מעצבים אמרתי לה אני שונאת אותכם אתם אני אם לא ישאר איתכם בקשר את לא אמא !
    ואני לא יודעת מה לעשות אני לא רוצה להישאר בבית הזה יותר אבלאני גם לא רוצהלעבור לגור אצל אבא כי הוא גר בצפון ואני גרה במרכז וחסבר שלי גר ליידי והוא היחיד שנותן לי כוח והיחיד שמחזק אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא ...?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לטלוש

    אילן רוב
    02/12/2009

    טלוש יקרה,
    אני מצטער לשמוע על הסבל שאת עוברת.
    אני חושב, שאת לא צריכה להיות לבד ולהתמודד לבד.
    אני מציע לך לפנות לקבלת עזרה מקצועית, ויש כמה אפשרויות:

    1.אפשרות ראשונה היא להגיע לבית הספר, לדפוק על דלת חדרה של היועצת
    ולשתף אותה בכל מה שאת משתפת אותי. תפקידה של היועצת לעזור לך בהתמודדות
    בבית ובקשיים הקיימים, הן עם אימך והן עם אחותך.

    2.אפשרות נוספת היא להקליד בגוגל"הלשכה לשרותים חברתיים" או "לשכת הרווחה",
    ולהקליד זאת יחד עם שם העיר בה את מתגוררת. אם תאתרי את הכתובת והטלפון של לשכת הרווחה הקרובה למקום מגורייך, תוכלי לבקש שם לפגוש עובדת סוציאלית המומחית בקשיים של בני נוער.

    3. אפשרות נוספת היא לאתר את המרפאה לבריאות הנפש לנוער, שבאזור מגורייך. שם תוכלי לקבל שיחות עם פסיכולוג/ית.

    נסי את האפשרויות, ואם לא תצליחי לפגוש איש מקצוע שיסייע, כתבי שוב ואראה, איך עוד אוכל לסייע.
    בהצלחה ואל תהססי לקבל את העזרה המקצועית הדרושה לך.
    אילן רוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו