שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    ליאור
    03/12/2009

    אני בחור צעיר בן 19 ואני עובד , עכשו בלי קשר לזה בכלל אני תמיד לחוץ עצבני מדוכא ואף פעם לא רגוע וכשאני קם בבוקר זה זועה , אני פשוט מרגיש רע מאוד בלב , מצב רוח רע במיוחד , ומתווסף לזה שהעובד שעובד איתי ביחד לא מפסיק להגיד לי מה לעשות וגם מתייחס טלי ממש לא יפה ואני חסר ביטחון עצמי בשביל להגן על עצמי , בקיצור אני כל היום בעבודה במתח גדול מה אמרתי לו ומה הוא אמר לי ומה אגיד לו ואיך שאני קם בבוקר אני במתח משגע אם להגיד לו בוקר טוב או לא , אני לא יודע מה לעשות עם כל זה ואין לי כסף לממן לעצמי טיפול פסיכולוגי , מה אני יכול לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לליאור

    אילן רוב
    03/12/2009

    שלום ליאור,
    אתה מתאר מצב של מתח,שחשוב לברר את נסיבותיו
    ולטפל בו באופן יסודי.
    בטיפול תוכל לקבל אוזן קשבת ותמיכה,להכיר את עצמך לעומק,ללמוד להפחית את המתח ולשפר את התקשורת עם אנשים בסביבתך.
    אני מציע לך לפנות למרפאה לבריאות הנפש למבוגרים
    הקרובה למקום מגוריך.שם ניתן טיפול פסיכולוגי ללא תשלום.
    אפשרות נוספת היא לפנות לפסיכולוג או לעובד סוציאלי מהמגזר הפרטי,
    ואני משוכנע, שתוכל למצוא מטפל שיתחשב במגבלותיך הכלכליות.
    בהצלחה,
    אילן רוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו