מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- למה אף אחד לא שם עלי?אנונימית06/12/2009
אני בת 15, ישלי חברות ממש טובות והכל אבל זה לא הבעיה בחים שלי.
אני לא קולטת למה אף אחד לא שם עלי.
אני לא קימת?
כולם שמים עליי פ ס .
ואני מתכונת לבנים.
בנים לא סובלים אותי ואני לא יודעת למה
אולי זה באופי שלי? בגלל שאני יותר שקטה מחברות אחרות שלי?
אני מדברת פחות?צועקת פחות?
למה בשביל בנים יפה זה נחשב בת רזה, ורק רזה?
אסור למישהי עם קצת שומנים גם להיות יפה?
לא סופרים שמנים בעולם , וילדים שמנים גדלים למבוגרים שמנים , כמו במצב שלי.
קשה לי כבר אני לא יכולה יותר.
הכל מקשה עליי. במיוחד הלימודים.
אני מרגישה אאוטסיידרית. שאף אחד לא מתיחס אליי. שאף אחד לא מסתכל עליי.
ואני כן ילדה יפה זה שאני קצת שמנה לא אומר כלום.
אבל למה אני לא מצליחה להרזות?
למה כולם חושבים שחברות שלי יפות והן בעצם כן מכוערות , אפילו שזה עניין של דעה אני לא מבינה מה עושים מהן מלכות יופי , אני יכולה לשים כל אחת מהן בכיס הקטן.
אני כבר לא יודעת מה לעשותת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנערה, שמרגישה בלתי נראית
אילן רוב07/12/2009שלום לך,
אני חושב, שחלק מהיעדר תשומת הלב אלייך קשור
להשוואות שאת עושה עם חברותייך ולהפחתת ערכך בעיני עצמך.
אם את מצליחה לחיות בשלום עם היותך מעט שמנה, גם הסביבה
תקבל ותאהב אותך כפי שאת.
זה נכון, שאנחנו חיים בעידן,שהרזון נחשב ליפה, אך ישנן נשים שמנות ויפות,
שחיות מצויין עם עצמן ומנהלות חיים עשירים של יצירה ואהבה.
אם המשקל שלך,בכל זאת מטריד אותך,ייתכן שכדאי לך לבדוק,
האם האכילה שלך היא רגשית, כלומר האם היא קשורה לתסכול, לכעס ולריקנות.
אם כן, כדאי לך לבטא את רגשותייך בדרכים מגוונות: שיחות נפש, ספורט, יצירה לסוגיה השונים(כתיב,ריקוד,שירה,תאטרון,מחול), וכן ללמוד באמצעות דיאטנית על הרגלי אכילה נכונים.
בהצלחה,
אילן רוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

