בגרויות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בגרויות
    רוני
    25/01/2010

    אני בלחץ היסטרי,מתחשק לי לבכות.איך אני הולכת לעבור את הבגרויות?זה בלתי אפשרי.זה כמו ללמוד סינית.אני לא יודעת אם לגשת ל4 או 5 יחי' לימוד במתמטיקה ובאנגלית.אני רוצה להתקבל לרפואה והתנאי קבלה הם בשמיים.אולי אני פשוט יוותר?איך אנשים עוברים את זה?בא לי למות.באמת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגרויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתמודד עם הבגרויות

    טלי איסרוב
    26/01/2010

    היי רוני,
    תקופת הבגרויות היא באמת תקופה שיכולה לגרום לתחושת לחץ גדולה.
    בתקופה זו כדאי מאוד לנסות לקחת את הדברים בפרופורציה הנכונה.
    נראה שאת מתייחסת למבחני הבגרות כאל אירועים חד-פעמיים ומכריעים גורלות.
    למעשה, ניתן לגשת לבגרויות מספר פעמים, אפשר לשפר ציונים ואפשר להרחיב בעתיד מס' יחידות.
    זו גם תקופה טובה ללמוד מיומנויות של הרפיה והרגעה עצמית על ידי נשימות עמוקות, דמיון מודרך והתחברות למקורות הכוח שלך. כדאי לקחת זמן גם להינות ולהתאוורר קצת ולא רק ללמוד, על מנת לצבור כוחות מחודשים ורעננים.
    המחשבות על העתיד, על תנאי הקבלה ללימודי רפואה למשל, אינם תורמים לך כרגע. נסי להיות ממוקדת במטרות קטנות, קרובות וברות השגה ולא במטרות-על בומבסטיות שרק מעצימות את תחושת הלחץ. רומא לא נבנתה ביום, גם רופאים שיפרו בגרויות...
    בהצלחה!
    טלי איסרוב, פסיכולוגית קלינית מומחית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו