מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמא לא רוצה להסביר מי האבאeli alon08/02/2010
שלום
אני בן 23 ולא יודע מי האבא הביולוגי שלי ,מנסה לדבר אם אמא אבל נתקל בבלוק של עצבים צעקות ובריחה ממענה , יום אחד מצאתי תעודת לידה ובה כתוב השם של האבא הביולוגי , הראתי את זה לאמא
היא חטפה את התעודה והחביא אותה ...לא ברור לי איזה מסקנות לעסיק מהמקרה .
אם תרצו לעזור לי אוכל לפרט יותר
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
הדס08/02/2010שלום.
אני לא פסיכולוגית, סתם מישהי שקוראת כאן לפעמים.
דעתי היא, שאתה לא יכול לדעת מה בעצם קרה סביב כל הנושא של הלידה שלך, ייתכנו הרבה תרחישים שבגללם אמא שלך לא רוצה / לא יכולה לדבר איתך על זה.
הייתי מציעה לך לנסות לגשש בקרב המשפחה המורחבת שלך (סבא, סבתא) על מנת לנסות לברר את העניין.
מקווה שעזרתי.
בהצלחה.
מכל הלב,
הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבהות
ענבל שני09/02/2010שלום,
עולה מדבריך תחושה חזקה של חוסר אונים מול ניסיון ההסתרה של אמך את הפרט החשוב מידיעתך,
מול הצורך החזק (כנראה) שעולה בך - לדעת.
הדברים שאתה מעלה בהחלט מגייסים רצון לעזור, אבל אני מרגישה שאני צריכה לדעת מעט יותר, כדי להגיב ברצינות. זאת כמובן אם אתה מוכן לפרט כאן ובמידה שאתה
מוכן ומעוניין.
מה שאני מציעה פה הוא בעצם פחות חתירה לעבר פתרון, אלא הזמנה להשתמש במקום הזה
לשם חשיבה, הרהור, בדיקה פנימית, שבעיניי יכולה להיות שלב או כמה שלבים מקדימים לאיזושהי
פעולה.
למשל, אם אתה מוכן להוסיף משהו על נושא חיפוש זהותו של אביך: איפה הדברים היו עד עכשיו?
האם גם בעבר היו נקודות בחייך בהן לחצת לדעת?
מה גרם לך להתעניין בנושא בדבקות דווקא עכשיו? מה הפנטזיות שיש לך לגבי אביך? שהיו לך
בעבר? האם יש גבר אחר שאתם חיים איתו, מעורב או היה מעורב שלקח תפקיד הורי כלפיך?
מה אתה יכול להרווי בגילוי זהותו של אביך ומהם הפחדים שעולים בך לך, סביב הגילוי?
נשמע שעבור אמך זהו גילוי מפחיד מדיי. יתכן שהיא מנסה לחסוך ממך איזה מידע שאולי היא
חוששת שיקשה עליך. מדובר פה אולי לא רק בחסימה מתוך מקום רע ומגביל, אלא אולי מתוך
מקום של ניסיון לשמור ולגונן עליך, שיוצר בצורה קשה וחריפה.
אם תרצה להמשיך בדיון, אתה מוזמן לכתוב עוד.
כל טוב
ענבל שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

