לא יודע מה לעשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יודע מה לעשות
    אנונימי
    28/05/2010

    שלום
    אני בן 17 בן להורים שנשואים כבר 25 שנים.
    לפני זמן מה גיליתי שאבא שלי בוגד באמא שלי
    כבר הרבה זמן חשדתי ולפני שבוע אחרי קצת חטטנות גיליתי שהחשדות שלי נכונות.
    זה כבר לא אולי ולא לחשוב על זה, זה בטוח =\.
    ועכשיו אני לא יודע מה לעשות. אני היחיד שיודע על זה, אני יודע שהדבר ההגון הוא לספר לאמא שלי, אבל אני יודע שברגע שאני יספר לה את זה כל המשפחה תקרוס, ואמא שלי פשוט תתמוטט היא כבר שנים חיה תחת לחץ וזה פשוט יהייה מה שישבור אותה אני מפחד לחשוב מה יקרה לה. אני נגעל כל פעם שאני מסתכל על אבא שלי, כל פעם שאני שומע שהוא מקבל אסמס.אני לא מסוגל לדבר עם אבא שלי על זה...אני כבר חודש לא אומר לו כלום חוץ מהי ובי. ובינתיים זה שובר אותי... מכל בחינה אפשרית. האפשרות של גרושים מפחידה אותי, ולא מדאגה לי... אני אהייה בסדר, אבא אמא שלי, אני לא יודע איך היא תעבור את זה. ואחותי הקטנה! הדבר האחרון שאני מייחל לה זה הורים גרושים! לא רוצה שכה היא תגדל. המחשבה שאני יכול לפרק את כל המשפחה בכמה מילים, זה אוכל אותי מבפנים, אם אני כן יעשה את זה.. המשפחה תתפרק וזה יהייה בגללי, ואם אני לא יעשה את זה...זה יאכל אותי מבפנים ואני לא יודע איך אחייה עם עצמי. בבקשה אם יש למישהו שעבר מצב כזה עצה או לא יודע מה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יודע מה לעשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גילויים על ההורים

    טלי איסרוב
    30/05/2010

    שלום לאנונימי,

    כאבך עם הגילוי מאוד מאוד מובן.
    נחשפת לדבר שלא היית צריך להחשף אליו ואתה מצוי בדילמה שאינה שייכת לך.
    אתה תוהה האם להעמיק את מעורבותך ולספר לאמך. תשובתי היא לא.
    קשה מאוד לדעת מבחוץ מה קורה באמת בעומקן של מערכות יחסים זוגיות.
    יתכן ששמירה על לכידות המשפחה חשובה מאוד גם לאביך ולכן הוא מעדיף לנהל מערכת יחסים מחוץ לנישואין ובלבד לשמור על שלמות המשפחה. יתכן אפילו שאמך יודעת על הקשר ובוחרת להתעלם. קשה מאוד לדעת מבחוץ ולא יהיה נכון שאתה תתערב.

    יחד עם זאת, ברור שהידיעה החדשה מערערת אותך, מערערת את האמון שהיה לך באביך ומעוררת בך הרבה דאגה לאמך ולאחותך. זה לא סוג המידע שקל לשמור בבטן, וכל עוד אתה שומר את המידע בפנים הדבר מכרסם ביחסים שלך עם אביך.
    הייתי ממליצה לך לנסות בכל זאת לדבר על כך עם אביך, לשמוע מה יש לו לומר, ולשתף אותו באיך זה גורם לך להרגיש.
    אם אתה ממשיך לחוש מצוקה, הייתי ממליצה על פניה גם לאיש מקצוע לשיחות, פשוט כדי שיהיה לך מישהו שיהווה אוזן קשבת, מכיוון שכרגע אתה נושא בתוכך מידע שלא מתאים לך והוא מעבר לכושר הנשיאה וההכלה שלך.

    כל טוב,
    טלי איסרוב,
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנונימי

    אנונימי
    31/05/2010

    אני פשוט לא רואה איך שיחה עם אבי תשפר את המצב. לדעתי זה רק יגרום לעוד מתח בבית, כי אם הוא ידע שאני גיליתי גם לו יהייה קשה לדבר איתי אולי מטעמי מצפון או מכעס. כרגע הוא חשוב שהכל נפלא ביננו (יחסית) למרות שאני לא אומר לו בעצם כלום חוץ משלום ולהתראות.
    האבא מנותק לגמרי מענייני משפחה, הוא אדיש אלינו, הוא לא מתעניין אפילו על הבגרויות שלי, ואם כן זה רק בגלל שאמא מזכירה לו בהרבה עצבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא פסיכולוגית, אבל...

    חסויה
    31/05/2010

    אני מצטרפת למה שכתבה ענבל.
    הכי חשוב זה שתדבר עם מישהו, כדי שלא תישאר לבד עם כל העומס הנפשי והרגשי הזה.
    יש מישהו שאתה יכול לסמוך עליו שיוכל להיות שם בשבילך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו