חברה במצוקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברה במצוקה
    אנונימית
    08/06/2010

    ש לי חברה שממזמן רבה עם שתי בנות מהשכבה ומזה זה התפשט על חצי מהשכבה שלנו.וזה על סתם ריב של שטויות.חצי מהשכבה אצלנו עשו חרם על ילדה אחת.הילדה הזאת חברה מאוד טובה שלי ואני לא רוצה שיהיה לה רע.קשה לי לראות אותה עצובה כל כך.היא אומרת שהכל טוב אבל רואים על הפנים שלה שהיא מתה לבכות ושהיא כולה עצובה.היא רבה עם חצי מהשכבה אצלנו. היום היא ביקשה שאני יבוא איתה לטייל הלכתי איתה כי ראיתי שהיא לבד אז הייתי איתה ואז כמה בנות אמרו לי איכס איזה מגעילה מה את מסתובבת איתה?אז לא התייחסתי ולקחתי את חברה שלי למקום שנהיה רק שתינו בלי שבנות יבואו ויעצבנו ואז ישבנו ודיברנו ואחרי שהסתיימה ההפסקה אמרו לי איכס איך את יכולה להיות איתה סתם מסריחה וכל מיני דברים רעים. אני רואה על הפנים של חברה שלי שזה מציק לה ושרע לה עם זה. היום היא באה אלי והתקשרה אלי חברה שהיא גם לא מדברת איתה והיא דיברה איתי ואז אמרה לי תספרי על מה דיברת עם ש' (ככה נקרא לילדה ש') אז אמרתי לה סתם דיברנו.. אז חברה שלי אמרה "נו תספרי מה היא אמרה לך אני יודעת שהיא דיברה עלי.." אז אמרתי לה "מה מה את קשורה ?סתם דיברנו על חבר שלי.."אז היא אמרה"כן בטח אני יודעת שאת משקרת" ובאמת על זה אני והיא דיברנו וקצת שאלתי אותה איך היא מרגישה אבל היא לא רצתה לחתור לפרטים אז עזבתי אותה שהיא לא תרגיש רע.. אז חברה שלי אמרה לי בפלאפון מלא דברים רעים עליה בזמן שש' שומעת הכל כי היא הייתה לידי .זה לא נעים לי וזה מרגיש לי רע. נגיד בסוף שנה אנחנו עושים מסיבת סוף שנה..אז הזמינו את כולם והם לא נותנים לה לבוא הם אמרו לידה את זה וזה לא נעים בכלל..הם רוצות שהיא תקנא הם עושות דווקא.ואני בתור חברה של שתי הצדדים עומדת באמצע ומנסה לעודד מצד אחד את ש' ומצד אחד מדברת עם הצד השני סתם ככה והן מקללות אותה. אבל זה 40 + ילדים על ילדה אחת.זה לא פייר.היום היא התחילה קצת לבכות היו לה דמעות בעיניים אז אחרי שהיא הלכה והכל התקשרתי אליה ודיברנו..אמרתי לה שעם היא צריכה משהו שתבוא אלי ושאני תמיד נמצאת שמה בשבילה..אבל נמאס לי שכל הבנות באות אלי ואומרות לי איכס איזה מגעילה .. אני יודעת שאני אמורה להגיד להן אל תדברו איתי עליה אני מדברת איתה וכאלה.. אבל זה לא יעזור.. הצעתי לש' שאני ילך וידבר עם כמה בנות לנסות להשלים ככה.. אבל היא סירבה היא פחדה שגם אני יריב איתן והיא אמרה שרק זה מה שחסר לה שיחשבו שקשה לה.. היא רוצה להראות להן שהכל טוב והיא אמרה שהיא באמת שמחה!אבל אני יודעת שזה לא נכון רואים את זה על הפנים שלה..הדמעות עומדות לצאת לה בכל שנייה.. היא במצב שביר וכל יום מישהי אחרת באה ורבה איתה..קשה לי בתור חברה לעמוד לשני הצדדים ולשמוע מזה שהיא ככה וככה ולבוא לש' בידיעה שאמרו עליה דברים רעים ושאני כל כך רוצה שהם ישלימו כי נמאס לי שש' עצובה ומשחקת אותה שהכל טוב ובטוח בבית היא בוכה..ושהשניים באים ומרכלים עליה ואומרים דברים מגעילים. בבקשה תעזרו לי אני כבר לא יודעת מה לעשות אוף =(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה במצוקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תעזרו לי על מה שרשמתי פה !

    אנונימית
    09/06/2010

    בבקשה תענו לי כמה שיותר מהר.. זה חשוב לי כל כך !!
    היום ש' לקחה אותי למקום שנהיה רק שתינו והיא אמרה לי "בבקשה תעזרי לי אני רוצה להתאבד !!"
    אני ישר אמרתי לה "את לא מצחיקה !! די נו אני מבטיחה שהכל יהיה טוב !!" ואז חיבקתי אותה ..
    והיום חברה שלי שהיא שונאת את ש' חילקה הזמנות ליום הולדת שלה והיא לא הביאה לה היא הביאה לי שהייתי לידה והלכה ולא הביאה לה.. הרגשתי כל כך רע עם עצמי !! :(
    ווחברה אחרת שלי שגם לה יש יום אחרי החברה שחילקה לי הזמנה יום הולדת, והיא אמרה לי לידה והיא שמעה הכל והיא אמרה רק לי .. זה כזה לא נעים לי ואמרתי לה ישר "עזביי !!!! תגידי לי אחרי זה אני לא יכולה עכשיו !! " כולי התעצבנתי !
    אני מרגישה רע להיות בשתי צדדים ... אני לא יכולה להתאפק... אני מרגישה רע להיות בשתי הצדדים אוףף !! בבקשה תעזרי גם לחברה שלי וגם לי ..
    רע לי להיות באמצע .. היום היה לי שיעור עם ש' ועם עוד חברה שהם גם רבו בניהן אז ישבתי על כיסא וש' ישבה לידי והחברה השנייה ישבה מהצד השני שלי.. אז ש' התחילה לדבר איתי כזה והחברה השנייה התחילה גם ואני לא ידעתי מה לעשות למי להקשיב ולמי להגיד סטוופפ חכי !
    פשוט ישבתי וחשבתי מחשבות ולא התייחסתי לשתיהן פשוט ישבתי ואפילו לא שמעתי אותן מרוב שהייתי שקועה במה לעשות עם ש' שיהיה טוב כי הילדות השניות באות אלי ואומרות לי ככה וככה וזה מגעיל אותי כבר !! :(
    בבקשה תעזרוו לי ! :'(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם חרם

    טלי איסרוב
    09/06/2010

    אנונימית יקרה,

    את מתארת מקרה מאוד כואב, שבו ילדים מרשים לעצמם להתעלל ולהתאכזר.
    הם נמצאים בתוך קבוצה גדולה וכך מרגישים מוגנים ומרשים לעצמם להשתלח בילדה חסרת אונים אחת.
    מאוד מאוד קשה להתמודד עם כוחה של קבוצה.
    אני ממליצה לך בחום לפנות לגורמי הסמכות שבסביבתך - מחנכות הכיתות, יועצת בית הספר ואפילו מנהלת ביה"ס.
    צריך מישהו מבוגר וסמכותי שיהיה מסוגל להציב מראה אמיתית מול פרצופם של הילדים המתעללים, על מנת שיראו את הנזק הקשה שהם גורמים.
    כל הכבוד לך שאת לא נסחפת עם החבורה המכוערת הזאת.

    בהצלחה,
    טלי איסרוב,
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבעיה היא

    אנונימית
    10/06/2010

    הבעיה היא שחברה שלי לא רוצה שאני ילך והתערב.. אמרתי לה שלשום שאני ילך וידבר עם מישהו שיעזור .. אפילו הצעתי לה שאני ילך בעצמי וידבר עם זאתי שהתחילה את כל הריב ואפילו יעמיד את אותה הילדה באותו המצב אני יגיד לה את אותה הסיטואציה.. ואז נראה איך היא תרגיש.. אבל ש' דחתה את זה.. היא אמרה לי שהיא לא רוצה... היא פוחדת שיגידו שקשה לה ושהיא צומי וכאלה.. ואני מתה ללכת לדבר עם היועצת של השכבה אבל אני מתביישת שאחרים יראו אותי.. ושש' תתפוס אותי הולכת אליה.. בבקשה תייעצי לי איך לפתור את כל הבעיה הזאת ..
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנות לעזרה

    טלי איסרוב
    10/06/2010

    אנונימית יקרה,

    חשוב שתאזרי אומץ ותפני ליועצת. תוכלי לבקש מהיועצת לפעול בדיסקרטיות ובחוכמה על מנת לא להביך את חברתך ש' ולא לגרום לה עוד יותר סבל, אבל לא תוכלי לפתור את העניין בכוחות עצמך.
    ההתנהגות של בני השכבה היא התנהגות אכזרית ולא מקובלת וחובה שתעמוד מולם דמות חינוכית שתעמיד אותם על שגיאתם.

    בהצלחה,
    טלי איסרוב,
    פסיכולוגית קלינית מומחית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו