מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בבקשה תנסו לעזור.אני?04/07/2010
אני אקצר-
אני בת 15 וחצי והכרתי מישהו בן 19 וחצי ואנחנו מאוהבים ולא יכולים אחד בלי השניה.
אבא שלי איים שאם אני לא אנתק איתו את הקשר הוא יגיש נגדו תלונה, כי הם לא מרשים לי להיות איתו ביחד כי אני קטינה עדיין.
אבא שלי יכול לעשות דבר כזה?
זה מטופש, זה כמו שיגידו לי שאני לא יכולה להסתובב עם המורה הפרטי שלי בן ה30 כי אני קטינה
או שאני לא יכולה לעשות בייביסיטר לילדה בת 6 כי היא קטינה ואסור לה להסתובב איתי
אני חושבת שיש לי דעה בעניין, ואני יכולה להחליט אם אני רוצה להיות בקשר עם הבן אדם הזה או לא.
אנחנו לא מקיימים יחסי מין, ואנחנו לא עושים שום דבר כנגד החוק.
בבקשה תנסו לעזור לי. אני מותשת מכל הבחינות.אני רוצה להלחם ואני לא מתכוונת לוותר עליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעילת קטינה
טלי איסרוב04/07/2010שלום לך,
נשמע שאבא שלך דואג לך ומעוניין להגן עליך, אבל הוא עושה את זה בדרך עקיפה, על ידי פניה לגורם שלישי - המשטרה.
לגבי העניין החוקי - לאדם מבוגר, כמו חברך בן ה-19, אסור לקיים איתך יחסי מין, מכיוון שהדבר נחשב לבעילת קטינה ונחשב לעבירה שהוא עלול לשלם עליה ביוקר. אם אין יחסי מין בקשר שלכם, אין מניעה חוקית לקשר החברי שלכם.
בוודאי היה תורם מאוד גם לך וגם לאביך, אם הייתם מפתחים תקשורת ישירה בינכם.
האם אביך יודע שאינכם מקיימים יחסי מין? - אני מניחה שלא, אחרת לא היה מאיים לפנות למשטרה. אולי תוכלי להרגיע אותו שאינך מתכוונת לקיים יחסי מין עד שתהיי בגירה ואז הוא יוכל להיות נינוח יותר ביחס לקשר בינכם? אולי תוכלי להכיר לו את חברך, לספר לאביך מה את אוהבת בחבר ומה חיובי בו בעיניך כדי שהוא יוכל לחבב אותו גם?
באיזה אופנים ניסית להתמודד עם התנגדותו של אביך עד היום?
שיהיה לך בהצלחה,
טלי איסרוב,
פסיכולוגית קלינית מומחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

