שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    אורה
    15/07/2010

    אני מקווה שתוכלו לעזור לי,
    אני בת 15 , ויש לי כמה דברים שממש מבעסים אותי ואני ממש רוצה לדבר עליהם ,
    דבר ראשון:
    אני ילדה עם המון שמחת חיים , המון!
    אז למה לפעמים אני מרגישה שהיא חבויה שם במעמקי הנפש שלי והיא לא יוצאת החוצה??
    לפי מה זה נקבע ??
    ואיי אני ממש מתוסכלת!!
    אני פשוט שונאת להיות עצובה, כי ככה שום דבר לא זורם בחיים שלי , וזה לא כיף בכלל , אז מה יש ליי?? זה לא שאף פעם לא הייתי עצובה, אבל כרגע אני לא שמחה ,
    חוץ מזה אני יודעת שיש בי המון כוחות נפש.
    אז למה אני מרגישה לפעמים שהם נעלמים לי פתאום??
    אני יודעת שלא תמיד הכל אותו דבר , אבל הכוחות שלי.!! זה הגיוני שהם נעלמים?
    דבר שלישי :
    עברתי בחיים שלי המון התחזקויות , מכל הפעמים שנפגעתי , ואיי איך שהתחזקתי!!!
    אז אני מרגישה עכשיו כל כך חלשה(פיזית ונפשית) ואני נפגעת מהר יותר ,
    אויי! אנני לא יודעת מה יש לי!!
    בבקשה עזרה, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויי מצב רוח בגיל ההתבגרות

    טלי איסרוב
    15/07/2010

    שלום אורה,

    אני שומעת את התסכול שלך, כשאת רוצה להרגיש טוב, אבל מוצאת את עצמך עצובה. אני שומעת שמבלבל אותך בעיקר כשאת מרגישה שאת יודעת על עצמך משהו אחד - כמו שיש לך שמחת חיים, כוחות וחוזק, אבל את מרגישה משהו אחר - עצובה, חלשה ופגיעה.
    כמו שאת אומרת, המצב הזה לא נמשך כל הזמן. מצבי הרוח מתחלפים ולא יציבים.
    מה שאת מתארת מאוד אופייני לגיל ההתבגרות.
    בגלל השינויים הגדולים שעוברים עליך ועל הגוף שלך, שינויים ברמת הבגרות שלך, הבשלות וההתפתחות שלך, כך גם מצבי הרוח נוטים להשתנות במהירות בגיל הזה.
    הבלבול וחוסר היציבות שאת חווה צפויים לעבור ובמקומם תבוא תחושת יציבות, שלווה וביטחון.
    עד אז, כדאי שתשוחחי עם הורייך או עם חברות על הרגשתך. בוודאי יעזור לך למצוא אוזן קשבת ואולי הם יוכלו לתת לך הצעות איך להרגיש יותר טוב.
    אני שמחה שאת יודעת על עצמך ומזכירה לעצמך שאת אדם שמח בבסיס, יש לך שמחת חיים, כוחות וחוזק וכל אלה יעזרו לך לעבור את גיל ההתבגרות בשלום...

    כל טוב,
    טלי איסרוב,
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלי היסטריה

    בן 17
    16/07/2010

    אין לך כלום אל תיהיי היסטרית את מנסה ליצור דרמה בחיים שלך ואין לך כזאת. תפסיקי לחפש בעיות בחיים ולכי תהני עם חברים או משהו זה הכל סתם בראש שלך.
    אני גם מצאתי את עצמי בשנים קודמות מחפש דברים דרמתיים בחיים שלי עד שבזמן האחרון באמת קרה משהו דרמטי במשפחה ואין בזה שום שמחה. לכי תהני הכל בסדר אצלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו