מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםאורה15/07/2010
אני מקווה שתוכלו לעזור לי,
אני בת 15 , ויש לי כמה דברים שממש מבעסים אותי ואני ממש רוצה לדבר עליהם ,
דבר ראשון:
אני ילדה עם המון שמחת חיים , המון!
אז למה לפעמים אני מרגישה שהיא חבויה שם במעמקי הנפש שלי והיא לא יוצאת החוצה??
לפי מה זה נקבע ??
ואיי אני ממש מתוסכלת!!
אני פשוט שונאת להיות עצובה, כי ככה שום דבר לא זורם בחיים שלי , וזה לא כיף בכלל , אז מה יש ליי?? זה לא שאף פעם לא הייתי עצובה, אבל כרגע אני לא שמחה ,
חוץ מזה אני יודעת שיש בי המון כוחות נפש.
אז למה אני מרגישה לפעמים שהם נעלמים לי פתאום??
אני יודעת שלא תמיד הכל אותו דבר , אבל הכוחות שלי.!! זה הגיוני שהם נעלמים?
דבר שלישי :
עברתי בחיים שלי המון התחזקויות , מכל הפעמים שנפגעתי , ואיי איך שהתחזקתי!!!
אז אני מרגישה עכשיו כל כך חלשה(פיזית ונפשית) ואני נפגעת מהר יותר ,
אויי! אנני לא יודעת מה יש לי!!
בבקשה עזרה, תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויי מצב רוח בגיל ההתבגרות
טלי איסרוב15/07/2010שלום אורה,
אני שומעת את התסכול שלך, כשאת רוצה להרגיש טוב, אבל מוצאת את עצמך עצובה. אני שומעת שמבלבל אותך בעיקר כשאת מרגישה שאת יודעת על עצמך משהו אחד - כמו שיש לך שמחת חיים, כוחות וחוזק, אבל את מרגישה משהו אחר - עצובה, חלשה ופגיעה.
כמו שאת אומרת, המצב הזה לא נמשך כל הזמן. מצבי הרוח מתחלפים ולא יציבים.
מה שאת מתארת מאוד אופייני לגיל ההתבגרות.
בגלל השינויים הגדולים שעוברים עליך ועל הגוף שלך, שינויים ברמת הבגרות שלך, הבשלות וההתפתחות שלך, כך גם מצבי הרוח נוטים להשתנות במהירות בגיל הזה.
הבלבול וחוסר היציבות שאת חווה צפויים לעבור ובמקומם תבוא תחושת יציבות, שלווה וביטחון.
עד אז, כדאי שתשוחחי עם הורייך או עם חברות על הרגשתך. בוודאי יעזור לך למצוא אוזן קשבת ואולי הם יוכלו לתת לך הצעות איך להרגיש יותר טוב.
אני שמחה שאת יודעת על עצמך ומזכירה לעצמך שאת אדם שמח בבסיס, יש לך שמחת חיים, כוחות וחוזק וכל אלה יעזרו לך לעבור את גיל ההתבגרות בשלום...
כל טוב,
טלי איסרוב,
פסיכולוגית קלינית מומחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלי היסטריה
בן 1716/07/2010אין לך כלום אל תיהיי היסטרית את מנסה ליצור דרמה בחיים שלך ואין לך כזאת. תפסיקי לחפש בעיות בחיים ולכי תהני עם חברים או משהו זה הכל סתם בראש שלך.
אני גם מצאתי את עצמי בשנים קודמות מחפש דברים דרמתיים בחיים שלי עד שבזמן האחרון באמת קרה משהו דרמטי במשפחה ואין בזה שום שמחה. לכי תהני הכל בסדר אצלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

