ילדה מסכנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה מסכנה
    תקוה
    26/07/2010

    אני מכירה ילדה שכל הזמן בבית לבד. אני שכנה שלהם. ההורים אף פעם לא בבית, כנראה עובדים. מה עושים ? מה צריך לעשות? היא עם האח והאחות לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה מסכנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד להזנחה

    ענבל שני
    26/07/2010

    שלום תקווה,

    אני מאוד מתרשמת ומעריכה את האכפתיות שלך ושמחה על כך שפנית בשאלה זו. זו שאלה חשובה שאולי גם אחרים נתקלים בה ותוהים מה אפשר לעשות.

    חשוב לי לברר - בני כמה הילדים? בת כמה אותה ילדה שאת מתארת?
    אם מדובר בילדה שנמצאת תחת השגחה של אח ואחות מאוד צעירים (למשל, עד גיל 7,8)
    יכול להיות שמדובר בהזנחה הורית, אך אם הילדים המשגיחים או המבוגר ביניהם בן 11, 12, אני לא בטוחה שזוהי הזנחה. בכל אופן, זו שאלה שאת יכולה להציג בעילום שם אפילו טלפונית לפקידת סעד, עובדת סוציאלית שתפקידה הוא לפקח על מקרים כמו הזנחה והתעללות, ולשאול באופן תיאורטי אם זה נשמע לה תקין. אם לא, את יכולה להעביר את הפרטים, ולדווח כדי שהנושא ייבדק על ידי הרווחה (פקידת הסעד).

    בברכה,

    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו