מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משהו לא מוגדראורי26/07/2010
שלום רב.
אני נער בן 16 וחצי וישנם כמה בעיות שאני מעוניין לשתף.
אני בן אדם שאוהב להיות לבד,כול הזמן.
אני לא נהנה כולכך מחברה של אנשים אני מוצא אותה טיפשית מאוד חסרת הגיון ולעתים מתסכלת.
אני אוהב אתה חיים בעבורי הם ערך עליון ששום דבר לא עדיף מהם שכן בלי חיים,אין חיים אך אני שונא את העולם שאני חי בו ולא הכוונה לעולם שאני ספציפית חי בו אללה העולם של בני האדם!
אני מתעב בני אדם,אני לא מבין אותם...את הרגשות שלהם..את התחושות שלהם את הרצון הקבוצתי שלהם.
אני בן אדם חכם ויש לי המון הגיון בראש ואני משתמש בו כדאי לעזור לאנשים ואז לשתמש בהם כרצוני.
אני עוטה מסכה מושלמת של אדם חביב אך בפנים קשה לי לחיות בעולם הזה בעוד שאני רוצה למות.
מה לעשות?
אני מרגיש כמו חייזר שמתהלך על פני כוכב זר.
לפעמים יש לי מחשבות אובדניות אך הן עוברות מהר מאוד ולעיתים תכופות אף יותר אני חושב על להרוג...זה מתסכל אותי ואני מפחד מזה.
אני מרגיש כמו יצור זר שלכוד בגוף מוזר.
אני מאוד אוהב חיות,את הטבע צמחים עצים,את החלל..אך העולם מדכא אותי.
אין לי תושבה לעצמי ובתור בן אדם אובססיבי אני מתחרפן מזה,אני חייב תשובה ולא נראה לי שיש מישו שיכול לספק לי אותה.
אני מחפש קצת מעבר להזדהות מזוייפת של אנשים שחושבים שהם מבינים מה אני ומתארים לי דברים שונים לחלוטין.
אני לא רוצה לאהוב אנשים אבל אני רוצה שמחשבות טורדניות יחדלו מלהתקיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
אורי26/07/2010איני רוצה למות.
ולא אני רוצה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
אורי26/07/2010איני רוצה למות.
ולא אני רוצה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחושת זרות
טלי איסרוב26/07/2010שלום לך,
אתה מתאר את עצמך כמי שאינו אוהב חברת בני אדם ומעדיף חיות, טבע וחלל...
נראה שסגנון החשיבה שלך הוא אינטלקטואלי מאוד ואתה לא "משתגע" על רגשות ולא מעוניין להסתבך ברגשות שקשורים ליחסים בין-אישיים.
ממה שאתה מתאר, זה הסגנון שלך וזה בסדר גמור.
לא כולם חייבים לציית לאותן נורמות, לא כולם חייבים לצאת מאותה תבנית, לא כולם חייבים להיות דומים.
אם אתה מוצא הנאה בטבע, בהתבודדות, בחקירת החלל, זה יכול להיות נהדר.
ובכל זאת, כתבת כאן מתוך מצוקה.
אתה נמצא במצוקה בשל מחשבות שמטרידות אותך?
לא הבנתי בדיוק מהן אותן מחשבות. האם אתה מוטרד מכך שאתה מרגיש שונה? האם המחשבות שלך נוסבות סביב השאלה מדוע אתה מרגיש שונה?
אני לא בטוחה שהבנתי אותך בצורה מדוייקת, אבל נדמה לי שקושי מרכזי שאתה חווה קשור לכך שקשה לך לקבל את השונות של עצמך. אולי גם אתה חושב, כמו אחרים, שאתה צריך להיות דומה לכולם? שאתה צריך להשתלב ולהיות מזוייף? שאסור לך לגלות את פניך האמיתיות, שכמהות למשהו אחר?
אני מאמינה שמספר שיחות עם פסיכולוג מקצועי עשויים לעזור לך מאוד להרגיש נוח יותר עם עצמך.
אני מאחלת לך נינוחות ושמחה,
טלי איסרוב,
פסיכולוגית קלינית מומחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
אורי26/07/2010אני כותב ממצוקה בגלל מספר סיבות.
האחת הוא המחשבות והחלומות הגסים שלי שבהם אני רוצח אנשים,ולא מזעם..בתכנון קפדני כאילו בחלום זה איזה שהוא צורך.
אני מרגיש לבד,אני על אף אי-חיבתי,אני בן אדם, אני יצור חברתי הבעיה היא שאני לא רוצה להשתייך לבני האדם,וכשהם בכול מקום הורסים כול דבר שאתה אוהב זה מתסכל.
אני רוצה לדעת שאני בסדר.
מה שמטריד אותי שהמחשבות שלי לא מתבטאות מתוך זעם או תסכול אלא מסוג של..רצון.
ובכלל האי יכולת להביע רגשות מקשה על החיים,רגשות שאני לא מרגיש,מלבד סבל..אותו אני מכיר טוב מאוד.
שיחה עם פסיכולוג נוסתה,ולא עזרה.
גם בתור ילד וגם בתור נער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
אורי27/07/2010אני כותב ממצוקה בגלל מספר סיבות.
האחת הוא המחשבות והחלומות הגסים שלי שבהם אני רוצח אנשים,ולא מזעם..בתכנון קפדני כאילו בחלום זה איזה שהוא צורך.
אני מרגיש לבד,אני על אף אי-חיבתי,אני בן אדם, אני יצור חברתי הבעיה היא שאני לא רוצה להשתייך לבני האדם,וכשהם בכול מקום הורסים כול דבר שאתה אוהב זה מתסכל.
אני רוצה לדעת שאני בסדר.
מה שמטריד אותי שהמחשבות שלי לא מתבטאות מתוך זעם או תסכול אלא מסוג של..רצון.
ובכלל האי יכולת להביע רגשות מקשה על החיים,רגשות שאני לא מרגיש,מלבד סבל..אותו אני מכיר טוב מאוד.
שיחה עם פסיכולוג נוסתה,ולא עזרה.
גם בתור ילד וגם בתור נער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול פסיכולוגי
טלי איסרוב27/07/2010שלום שם מסויים,
תודה על התשובה שלך. מקורות אי הנחת שלך יותר ברורים עכשיו.
כתבת ששיחה עם פסיכולוג נוסתה. האם הכוונה לשיחה אחת או שבאמת נתת הזדמנות לטיפול פסיכולוגי מעמיק?
הרצון שלך לחוות גוון רחב יותר של רגשות ולא רק סבל...
הרצון שלך למצוא את המקום שבו תרגיש בנוח בחברה...
הרצון לדעת שאתה בסדר...
כל אלה יעדי טיפול משמעותיים, שצריך לתת להם זמן.
אלה תהליכים שאינם נפתרים בפגישה אחת.
על מנת לשנות הרגלי חשיבה ישנים ודפוסים רגשיים צריך זמן, מוטיבציה ואמונה.
נשמע שהמצב הנוכחי מפריע לך מאוד, אולי זה מה שיתן לך את הכוח להשקיע את עצמך בטיפול, גם כשבהתחלה קשה לך להאמין שמשהו בכלל יכול לעזור לך. בכל זאת, תתעקש ותנסה עד שתרגיש שמשהו בך נפתח...
אני מאוד מקווה שתצליח...
טלי איסרוב,
פסיכולוגית קלינית מומחית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

