על סף תהום....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • על סף תהום....
    שני
    19/08/2010

    היי ..
    אני בת 16 מאזור המרכז .

    בחצי שנה האחרונה המצב הנפשי שליי ממש גרוע בעקבות מקרים שונים במשפחה ובחברה.

    אני מרגישה שאם אני לא לקבל עזרה מקצועית בזמן הקרוב אני אתמוטט.

    ואני לא מרגישה כל כך נוח לדבר על כל הבעיות שלי כאן בפורום רציתי לדעת אם זה אפשרי לקבל תמיכה דרך מייל.

    בבקשה, זה ממש חשוב לי.

    תודה מראש !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    על סף תהום....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתיבה בפורום

    טלי איסרוב
    22/08/2010

    שלום לך,

    את מתארת מצוקה קשה שאת נמצאת בה ורצון לשתף איש מקצוע.
    הדרך הטובה ביותר לעזור לעצמך היא לפנות לאיש מקצוע פנים מול פנים - טיפול פסיכולוגי או לפחות פניה אל יועצת ביה"ס בתור התחלה.
    את מעוניינת לקבל גם עזרה ותמיכה באינטרנט ולשם כך את מוזמנת לשתף אותנו כאן בפורום.
    אין צורך שתזדהי בשמך. הפניה שלך תשאר אנונימית.
    בעצם זה שתספרי את סיפורך כאן בפורום, סיכוי טוב שתעזרי לבני נוער אחרים שסובלים מקשיים דומים.

    בהצלחה!

    טלי איסרוב,
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיון

    ענבל שני
    23/08/2010

    סיון שלום,

    פנית למקום הנכון, אך התחושה היא שקשה לסייע לך במסגרת הפורום. המסגרת הזו מאפשרת
    לעזור דרך כתיבה שהיא פומבית במהותה, ואנשים שונים, כפי שאת יכולה לראות כאן, מוצאים
    דרכים שונות לעקוף את החשש להחשף בזהותם האמיתית דרך צמצום הסיפור, שמות בדויים ועוד.
    אני יכולה להבין את החשש לחלוטין. יחד עם זאת, אין אפשרות לפנות אלינו למייל פרטי.
    כמו טלי, גם אני מציעה לך בעדיפות ראשונה, לנסות לפרט מעט יותר על מה שמציק לך, תוך שאת
    מסווה את זהותך ואת סיפורך בחלק מהפרטים, אבל מעבירה את המסר החשוב ושואלת לגביו.

    אם את מוכנה להתייעץ אך ורק באופן פרטי, ישנם מקומות אחרים שמאפשרים זאת.
    את יכולה לפנות אל אנשי טיפול שמפרסמים את המייל שלהם באינטרנט, יש מי שיאפשרו זאת. בנוסף, את יכולה לפנות בעילום שם אל עובד/ת סוציאלי/ת בלשכת הרווחה שבאיזור מגורייך. אפשרויות נוספות הן התייעצות עם היועצת כפי שטלי הציעה לך (אנשי החינוך כבר אמורים להימצא בבית הספר, כולל יועצות), או להתייעץ עם מוסדות שנותנים יעוץ טלפוני אנונימי.

    מקוות לשמוע ממך כאן,

    ענבל שני
    פסיכולוגית קלינית מומחית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו