מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טוב לדעת שיש את הפורום הזה:)אניטה09/09/2010
אז ככה. חיי כל כך עצובים . אני בת 19 ושמנה מאז ומתמיד. כל החיים שלי אני אומרת אתחיל דיאטה ולא מצליחה להוריד, נמאס לי שכל אחד אומר לי את יפה את מהממת אם תרזי את תהיי הכי יפפה וכו' . מגיל 13 אני אוהבת מישהו, ואיך שאני אוהבת אותו זה לא נורמלי . אין יום אחד שאני לא מסתכלת על התמונות שלו ואין יום שאני לא חושבת עליו ולא בוכה. הוא היה ידיד טוב שלי מאוד אני התאהבתי בו קשות. לפני שנתיים הפסקנו לדבר רבנו . עד היום אני לא שכחתי מממנו אני אוהבת אותו כל כך והוא לא עונה לי שאני שולחת לו הודעות :( אנשים אומרים לי תרזי ותראי איך הוא ירוץ אלייך מרוב שאת יפייפיה. הבעיה שאני לא מצליחה להיות בדיאטה כמו שצריך:( אני נואשת . ובקשר לבחור אני לא יכולה יותר לבכות ככה מדי יום ולהסתכל על תמונות שלו ולא לתת לבחורים אחרים לדבר איתי ואני לא מסוגלת להסתכל על מישו אחר ולהתחיל לאהוב אותו קשה לי. ואין לי ביטחון עצמי. אני אומרת אני חולה ולא הולכת לחתונות כי אני שמנה לא יוצאת מהבית, יותר נכון מתביישת מהגוף שלי. אני רושמת את זה עם דמעות. כי הבעיה לא רק שאני שמנה אלא שאני גם שעירה מאוד. יש לי בעיות הורמונליות ועוד לא הלכתי לרופא ויש לי שערות במקומות שבחיים לא היה לי, כמו חזה בטן גב כתפייים פנים . לפעמים בא לי למות כמה חרא יותר יכול להיות לי יותר מעכשיו? :( אני לא יודעת מה לעשות בחיייים . לא קיבלתי מחזור חצי שנה ובגלל זה אני מתנפחת עוד יותר . האם את חושבת שיש טיפול לשיעור ? לא יכולה יותר להסתכל על עצמי:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טוב שאת כותבת כאן :-)
ענבל שני13/09/2010שלום אניטה,
מכתבך מאוד נגע לליבי.
את מצליחה למרות הסבל שלך, להישמע נערה שנחמדה ונעימה אל העולם, ולכן, כנראה, יש סביבך אנשים שאוהבים אותך וחושבים שאת יפה, גם כשאת לא מרגישה כזו.
ממה שכתבת (וזה אמנם לא פורום רפואי אלא פסיכולוגי, ובכל זאת) - נשמע שהבעיה הרגשית החלה מבעיות הורמונליות, ולאחר מכן, מתסכול שאולי קיבל מענה או נחמה דרך האוכל. אבל הבעיות ההורמונליות ממש ברורות ומייצרות גם בעיות במחזוריות הווסת, אולי גם בתיאבון, ויתכן שישנה בעיה
בחילוף החומרים ועוד, כל מני תחומים רפואיים-גופניים, שמצריכים בדיקה, אבחנה והמלצה לטיפול על-ידי רופא. לכן אני ממליצה לך לפנות אל רופא/רופאת משפחה שלך, והם יפנו אותך לבדיקות שיראו למשל אם בלוטת התריס מתפקדת טוב, אם יש בעיות הורמונליות ועוד, ויתאימו את ההמלצות לפי זה.
יכול להיות שתוכלי לקבל תרופה כלשהי כדי לאזן את הפעילות ההורמונלית, ואז פחות תזדקקי למכונים שמורידים שיער בלייזר. (יש טיפולים להורדת שיער מהגוף, הם בדרך כלל יקרים מאוד ולא פועלים
להסרת השיער לנצח, אלא צריך לחדש את הטיפול. גם על זה כדאי להתייעץ עם רופא כי ישנם מכונים יותר מקצועיים ויש פחות.
רופא משפחה יכול גם לתת לך הפנייה לדיאטנית של הקופה ותוכלי להכנס למסגרת של אכילה יותר מסודרת.
לגבי הבחור, נשמע שהקשר איתו היה לך מאוד משמעותי, ושלמרות סיומו עוד לא נפרדת באמת ממנו.
זה נשמע כאילו שאת מרגישה שהוא היחיד בעולם שיכול להסב לך אושר והנאה. כמובן שזה לא כך, אבל את צריכה לעבור תהליך של פרידה פנימית ממנו. אולי לכתוב מכתב פרידה (בלי לשלוח, אבל לנסח בו את כל הדברים הטובים והרעים שהיו בו ובקשר שלכם, ולנסות לשחרר אותו ככה.
כל טוב ובהצלחה.
ענבל שני
פסיכולוגית קלינית מומחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

