מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אין לי כוח יותריי07/10/2010
כול הזמן מציקים לי בתיכון למרות אני מגיב ואבל מעליבים אותי מציקים לי אין לי כוח ועם אומר למורה יגידו שאני מלשין וכולם ירביצו לי בנוסף זה תיכון שתלמידים מכול הערים ואין לי חברים בעיר שלי ואני לבד ובקושי יוצא אני לא יודע היו לי המון מחשבות על להתאבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אף אחד לא עוזר לי !
יי09/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
...10/10/2010ואו,מתסכל!!
מה הם אומרים לך שמעליב אותך?
כאילו,איך ההצקות שלהם באות לידי ביטוי?
ואיך אתה מגיב?
תענה לי,ואולי נצליח למצוא פתרון ביחד:)
ו...תבדוק אם בעיר שלך יש מרכז של הפוף על הפוך,בדיוק כתבתי על המרכז הזה למישהי כאן.
זה אחלה מקום,גם לשפוך תלב ולדבר,וגם כדי להכיר בני נוער בגילך...
לילה טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש עניין שיתהפך הרע לטוב.
נרקיס24/10/2010סליחה על השאלה, אבל ניסית אולי להתעמת מולם? לפעמים זה עוזר, אבל זה תלוי בכוחות שיש לך להשקיע במלחמה מולם.
לאף אחד אין זכות לקחת ממך את הכבוד שלך, אבל לצערנו לאף אחד גם אין את הכח האמיתי, לדעתי, לעצור תופעות מסוג זה.
אני לא יודעת מה ההתייחסות שלך למציאות של אלוקים, אבל אני מאמינה שהוא קיים ושומע אותנו ורוצה שנתקרב אליו, ודרך אחת להתקרב- היא התפילה...
אז אני מציעה לך פשוט להתפלל, כל לילה לפני שאתה הולך לישון, תבקש בקצרה,
"אבא, אלוקים, מי שאתה והיכן שאתה, בבקשה תעשה שיפסיקו להציק לי.
בבקשה תעשה שיתנו לי את הכבוד שלו ראוי כל אדם באשר הוא.
מאמינה שזה יעזור,
ובתפילה שיהיה לך טוב... כי "יש עניין שיתהפך הרע לטוב",
נרקיס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי כוח יותר - תגובה
שי ציון25/10/2010הי,
אתה מתאר את המצב הקשה בו אתה נמצא. נדמה כי מעבר לכל חשוב שתדע כי מצב כואב זה הוא זמני: גם מכיוון שניתן לסייע לך וגם כי לאחר התיכון יש עוד חיים שלמים לפניך. ייתכן ושיחה עם המורה או עם היועצת, בה הן יתחייבו לא לספר לאדם נוסף, יאפשרו לך להרגיש הקלה ולחוש שאינך לבד עם קשייך. ייתכן ומתיאת מסגרת בה יתטפדר לך ליצור קשרים ולא לחוש מאויים תסייע לך לחוש טוב יותר בכל הנוגע לתחושת הבדידות. אתה מוזמן להגיב בפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

