לא יכולה יותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא יכולה יותר
    אני
    09/12/2010

    אני בת 14, ואני נורא סובלת.
    אני עברתי חטיבה לפני שנה בגלל שהייתה לי חברה שהיסודי שניצלה אותי, וידעתי שאני לא יכולה יותר להיות איתה. היום אני בודדה, אין לי בכלל חברות. לפני בערך חצי שנה מהיום, התחלתי לחשוב על דברים שאף פעם לא חשבתי עליהם כמו למשל אחותי שיש לה הפרעות אכילה כבר כמה שנים, על אמא שתמיד הייתה עסוקה (ועדיין) לעזור לאחותי, שגרמה לי להרגיש בלתי נראת, עם זה כל הבעיות שנגרמו לי בעבקות זה כמו הפוביות , (אני מפחדת כמעט מכל דבר, וחושבת על דברים שאף אחד לא חושב עליהם) חוסר ביטחון, אפילו הפרעת אכילה לתקופה מסוימת. אבל הבעיה הכי קשה שלי היא העובדה שהיא לפעמים ממש נטולת רגשות. היא מסוגלת לצחוק עליי ולרדת עליי כשאני נשברת מולה. (וזה אפילו יותר גרוע ממה שזה נשמע, כי באותם רגעים אני לא מסוגלת לשלוט בעצמי) וזה רק חצי ממה שעובר עליי. חוץ מהפסיכולוגית שלי, אין לי אף אחד שמסוגל להקשיב לי או לרצות לעזור לי. מה לעשות? איך להתמודד עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יכולה יותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יכולה יותר - תגובה

    ליאת שורץ
    10/12/2010

    שלום לך,
    אני דווקא מתחילה מההתיחסות לטיפול בו את נמצאת, אני לא יודעת כמה זמן את בטיפול אבל הרבה פעמים הטיפול מעלה תכנים וגורם לחשוב על נושאים שהיו אבל לא קיבלו התיחסות בתוכנו. המודעות הרבה יותר מחד מציפה אבל מאידך מאפשרת להתמודד, לזהות תחושות ובסופו של דבר גם להכיל באופן "נכון " יותר את התכנים והרגשות שעולים.
    זו חוויה קשה כשבתוך הבית יש ילד שנזקק ליותר משאבים ריגשיים מתוך המשפחה, לא כתבת האם יש עוד גורמים במשפחה שניתן להשען עליהם כמו אחים או אבא וכן האם ניסית בשיחה שהיא לא סוערת לשתף את אימך בתחושות הקשות שלך.
    כן האם את עושה נסיונות לקשר בין אם בבית הספר או במסגרות חברתיות אחרות כמו חוגים או תנועת נוער.
    ליאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו